Szeretnél elindítani egy blogot az üzleted számára? Érdekel, hogy miért éri meg belefektetni az időt és az energiát? Íme néhány adat, ami meg fog győzni arról, hogy érdemes lesz belevágni - írja marketingmorzsak.hu.
Látogatók: egy átlag cég, amelyik rendszeresen blogol 55 százalékkal több látogatót tud csalni a weboldalára is.
SEO előnyök: azok a cégek, amelyek blogolnak 97 százalékkal több linket kapnak az oldalukhoz.
Márka ismertség: a fogyasztók 70 százaléka cikkekből és blogposztokból szerez tudomást egy vállalkozásról, nem pedig hirdetésekből.
Ha ezek az adatok továbbra sem győztek meg, akkor íme néhány szám a blogolás világából:
- A WordPress-en jelenleg 18,7 millió blog működik
- A bloggerek 53,3 százaléka tartozik a 21-35 közötti korosztályhoz
- A bloggerek 50,9 százaléka nő
- A legtöbb blogger, mintegy 30 millió fő az USA-ban él.
- A Fortune magazin top 200 vállalatának 50 százaléka vezet hivatalos blogot az üzlete számára 12 millió felhasználó blogol közösségi média platformokon
- Az internetezők 77 százaléka követ valamilyen blogot
- A felhasználók átlagosan napi 10 blogbejegyzést olvasnak el.
További megfontolandó érvek itt!
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!