
Új kommunikációs platformra helyezett és új arculattal rendelkező kampányt készített a Café az OTP Juniornak. A kampányt a fiatalok életének következő lépései ihlették, és azok a kérdések, amelyekkel célcsoportunk nap, mint nap szembesül.
A „mit szeretsz”, „mit akarsz” és „mit kell tenned” kérdésekre épülő integrált kampány azon az úton vezeti végig a fiatalokat, amelyekre életük mostani szakaszában lépnek: dönteniük kell, merre tovább és merre van számukra az előre. A kampány üzenete, hogy a fiatalokat bátorítsa, segítse céljaik elérésében, és megmutassa, hogy az út, amelyre éppen lépnek, lehetőségekkel és izgalmakkal teli. Ennek az időszaknak a pénzügyi tudatosság elsajátítása is része, így a márkaépítés mellett a kampány célja a junior célcsoport ösztönzése a számlanyitásra. Ebben pedig az OTP Junior partnerként kezeli őket és pénzügyi segítséget nyújt a következő lépésük megtételéhez. A kampányt Abosi Barna (Barni) influencerrel közösen indították, ahol a három kérdéskörben Barni a követőit kérdezte a saját YouTube csatornáján indított videóiban.
A követők reakciói alapján az ügynökség néhány kiválasztott fiatalt is megkért, hogy személyesen, otthoni videókban meséljenek a saját céljaikról és inspirálják a kortársaikat. A kampány fontos eleme így egy olyan, a szereplők saját készítésű anyagaiból összevágott, online videó lett, ami hitelesen, a fiataloktól a fiataloknak szól.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!