
A jó hírérték nélkülözhetetlen. Ezt bizonyítja az is, hogy a napokban egy jól kitalált kampánnyal a Tresorit a CNN Money rovatáig jutott.
A 2011-ben indult Tresorit a felhőalapú tartalomtárolás biztoságos megoldásán dolgozik a Dropbox vetélytársaként. Induló kampányukban 10 000 dollárt ígértek annak a hackernek, aki szolgáltatásuk gyengepontját megtalálja. A történet alapvetően jól átment a médiába és a lelkes a fejlesztők úgy gondolták, hogy nem lenne rossz a hazai felhasználókon kívül a világ más tájáról is teszterekre találni. Megcélzták az angol-amerikai blogokat és szerencséjük volt.
A Lifehacker és a gigaom bloggerei fantáziát láttak a történetben és megírták. Hamarosan a CNN és számos további fontos hírforrás átvette. A megjelenések akkora forgalmat okoztak, hogy az egy hete bejelentett szolgáltatás működtető alig bírják a rohamozó felhasználók tömegét kiszolgálni.
![]() |
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!