Hogyan csinálj média kit-et a blogodhoz?

Hogyan csinálj média kit-et a blogodhoz?
Miért is ne mutatnád meg, hogy kik olvassák a blogod? Mi megmutatjuk mire kíváncsi a leendő hirdetőd. Hatékonyság növelő segítség kezdő bloggereknek.

A hazai blogok többsége nem használja a médiában egyébként általánosan elterjedt bemutatkozási lehetőséget. Az amerikai bloggerek viszont kiválóan értenek a portékájuk fényezéséhez. Érdemes lenne eltanulni tőlük ezt a végtelenül egyszerű apróságot.

A blogok speciális területen szólítanak meg a témában járatos, érdeklődő embereket. Mondhatjuk, hogy pont a célközönséghez jutnak el, bizonyos esetekben hatékonyabban mint a hagyományos média. Az egyes bejegyzések nézettsége pont a "bennfentesség" miatt lényegesen nagyobb lehet, mint a mainstream media 15 perc hírnevével készült anyagok.

Persze, aki csak egy bizonyos területre fókuszál könnyen lesz véleményvezér is abban a témában, így a követői is hitelesebbnek tartják, mint a mindenféle témában publikáló online magazinok szerzőit. Ez pedig kifejezetten értekessé teszik a sikeres blogokat világszerte. 

Könyv és filmkritika, kaja és étterem ajánlók mellett bármilyen témában lehetünk véleményformálók, ha elég jó stílusban szólítjuk meg az olvasóinkat, ha megtaláljuk azt a réteget, amely a magáénak érzi a problémafelvetéseinket, témáinkat. A blog így kiváló reklámhordozó felületté válik, mind direkt, mint indirekt módon.

Adjunk esélyt arra, hogy megbízzanak bennünket, promótáljuk saját blogunkon önmagunkat. Mutassuk meg kik olvasnak bennünket, mennyien és milyen rendszerességgel. Egy jópofa grafikus aloldallal mutassuk meg leendő hirdetőinknek, hogy mekkora a rajongó táborunk és ők mennyire fontosak ha témát vásárlói oldalról nézzük.

Tilos hivatalos média kit-et készíteni, annál a blog műfaj lazább, és ezt a lazaságot várja ,ajd el a hirdetőnk is tőlünk, a közvetlenséget, a személyes meggyőzést. A hagyományos média hivatalos excel táblázataival szemben legyünk vonzóbbak, vizuálisak és látványosak. Helyben, magán a blogon, mindig azonnal elérhető módon.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!