Az Evolution konferencián derül ki (a konferencia február 28 - március 1-én lesz Budapesten), mekkora és milyen arányú volt a magyar piacon a 2017-es évben a reklámköltés. Urbán Zsolt, a Magyar Reklámszövetség elnöke hozzátette: „A 2016-os Reklámtorta mérete 216,09 milliárd Ft volt, így a reklámpiac több mint 11%-os növekedést könyvelhetett el és valamennyi szegmens gyarapodott. Ennek ellenére a piac továbbra sem mutat stabil képet: 2017-ben a reklámadó 7,5%-ra emelése és a bizonytalan szabályozási környezet ismét erősen hátráltatta az iparágunkat és már 2016-ban az állam a reklámipar legnagyobb szereplőjévé vált. Ez a tendencia láthatóan erősödött 2017-ben az idei választásokat megalapozó erősödő kormányzati reklámkampányokkal." A bejelentés a konferencia első napján reggel 9 órától a lila teremben lesz - emlékeztet a mediapiac.com.
Az idei konferencia célja, hogy bemutassa a kommunikációs, kereskedelmi és üzleti világban fellelhető, mindent felforgató üzleti átalakulásokat, amelyek már nincsenek is olyan messze, mint gondolnánk. „Ezek az átalakulások ugyanúgy hatással voltak a médiára is, mint az üzleti világ és a marketing, kereskedelmi szakmai összes ágazatára. Sőt talán a megváltozott fogyasztási és értékesítési szokások a médiára is ezáltal az elköltött reklámösszegekre voltak a leginkább hatással. Ezért azt gondolom, hogy idén is nagyon aktuális és releváns, hogy a Magyar Reklámszövetség és társszervezetei a konferencián mutatják be az előző évi reklámtortát" – mondta Csermely Ákos, az Evolution konferencia főszervezője.
A rendezvény két napja során szó lesz a közösségi média ezerarcúságáról, a performance kampányokról, az e-kereskedelem új dinamikájáról, a GDPR-ról, a média átalakulásáról, a különböző piacokon feltűnő fintechről az érzelemmarketingről, a performance esetében az adatmarketingről és a programmatic-ról. Terítéken lesz az online videók témája, az e-kereskedelem, és az influencer marketing. Ezek mellett a HR területén belül arról is szó lesz, hogy miként tudjuk harmonikussá tenni a hírnév, márka, kríziskommunikáció és employer branding négyest.
„A közösségi média dominanciája, a programmatic hirdetések, az e-kereskedelem folyamatos erősödése, az online videók úttörése és az influencer kommunikáció uralma, hogy csak néhány témát említsek, mind befolyással vannak a reklámköltésekre és arra, hogy mely médiafelületeken hirdetnek a legtöbbet a vállalatok. De ezen témákról, mind lesz az idei Evolutionön, úgyhogy azt gondolom érdemes lesz eljönni" – összegezte Csermely Ákos a konferencia tulajdonosa.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!