
Ken Goldman, a Yahoo! pénzügyi igazgatója a héten egy konferencián arról beszélt, hogy a lassan huszadik évébe lépő netes mamutcégnek óriási kihívást jelent a fiatalabb korosztály elérése és feltett szándékuk, hogy a Yahoo! újra cool névnek számítson. Ennek eléréséhez pedig - noha felmerült a Pinterest és a Zynga neve is - nem is találhattak volna megfelelőbb kiszemeltet, mint a Tumblr.
![]() |
A 800 millió dollár értékűre taksált oldalon jelenleg 108 millió blog található összesen 50 milliárd poszttal, a havi látogatószám pedig eléri a 117 milliót. A Tumblr cool-faktorát tovább emeli, hogy előszeretettel használják olyan művészek, zenészek, kreatív elmék, akiken keresztül ténylegesen el lehet érni egy fiatal, trendérzékeny réteget. Ráadásul hosszas elzárkózás után a moblios verzióban nemrég megjelentek az első hirdetések is, szponzorált posztok formájában.
A cikk folytatása a Socialtimes.hu-n.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!