Hétfőn ünnepelte 75. adását a reBrief

Hétfőn ünnepelte 75. adását a reBrief
75. adásához és az 1500. „reklámpercéhez” érkezett a reBrief, a Mediator a Trend FM-en hallható reklámszakmai műsora.

Az adás 2019 áprilisában podcastként indult, de rendkívül gyorsan rádióműsorrá fejlesztették a formátumot, amely hétfőnként 15 órától 20 percben jelentkezik a gazdasági profilú rádióadón.

Az ünnepi, 75. adás speciális tematikával jelentkezett. Ezúttal Czibóka Gabriella, Dankó Bence és Marosi Viktor műsorvezetői triója mellett a készítők – Fazekas Anita szerkesztő, Saliga Réka gyártásvezető és Négyesi Tamás kreatív producer – is válogattak kedvenc adásrészleteikből háttérsztorikkal kiegészítve azokat, de a reBrief alapításában fontos szerepet játszó Barabás Dániel szövegíró is újra csatlakozott egy epizód erejéig.

“Felüdülés hétről-hétre a magyar reklámszakmai újdonságokkal foglalkozni, és azokat a pontokat megtalálni, amelyek előremozdíthatják a szereplők közötti kölcsönös megértést és párbeszédet. Előremutató adásokat szeretnénk létrehozni, amelyek kézzelfogható inspirációt jelentenek valamennyi szakmában dolgozó számára” – fogalmazott Czibóka Gabriella műsorvezető, a Mediator stratégája.

„A reBrief alapítása előtt sokat gondolkodtunk, mi lehet a legjobb terep a reklámozásról szóló diskurzus számára. A podcast – és persze a rádió – termékeny formátumnak bizonyult a közös gondolkodáshoz és a hazai kreatív termékek megvitatásához. Én annak örülök a legjobban, hogy a reBriefben közel két éve nem csak mi alkotók látunk fantáziát, de a Mediator és a Trend FM mellett követőink, hallgatóink is. Izgalmas akár ügyfelekkel is arról beszélni, mit hallottak egy-egy epizódban” – tette hozzá Dankó Bence kreatív stratéga, műsorvezető.

„Rádiós műsorvezetőként tanulságos, hogyan adjunk hírt a reklámszakma újdonságairól viszonylag rövid adásidőn belül, hiszen sok esetben, ami a szakmabelieknek evidens, az az átlaghallgatónak távoli. Ezért van szükség egy ilyen edukatív műsor esetében a humorra, és egy olyan felkészült csapatra, amely a szerkesztési elveket adásról-adásra csiszolja a tökéletesség igényével” – értékelte az együttműködést Marosi Viktor rádiós műsorvezető.

„Az egyik legnagyobb hazai független reklámügynökségként kiemelt feladatunknak tartjuk, hogy ne csak rendszeres fórumot biztosítsunk a szakmának, de a reklámozás érdekességeit körüljárva a szélesebb közvéleménynek is meg tudjuk mutatni, hogy milyen összetett világ a miénk” – fogalmazott Biró László a Mediator ügyvezetője. „A reBrief a kollégák szerelemprojektjeként indult, de már a kezdetektől a teljes ügynökség támogatását élvezi. Nem volt kérdés az első podcastadást követően, hogy a rádiós formátum felé mozdulunk el. És – bár rengeteg munka van egy-egy adás elkészítésével – csöppet sem bántuk meg, hogy belevágtunk” – tette hozzá.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!