
15,1%-os lineáris közönségaránnyal az RTL Klub nyerte az elmúlt hetet: a csatorna mind a hét estét vitte és heti átlagban 5,8 százalékponttal előzte meg fő versenytársát. Csoportszinten is az RTL Magyarország bizonyult jobbnak: a 18-49 évesek körében 28,6%-os lineáris közönségaránnyal nyert, 2,2 százalékponttal előzve a rivális csatornacsoportot.
Az RTL Híradó 21,7%-os lineáris SHR-rel nyerte a hírműsorok versenyét, a hétköznap esténként élőben jelentkező Fókusz pedig 18,8%-ot ért el a hirdetők számára legfontosabb célcsoportban.
A Keresztanyu továbbra is remek eredményeket szállít: a makkosszállásiak az elmúlt héten átlagosan 17,9%-os lineáris közönségarányt hoztak a fő célcsoportban. A negyedik évad egyébként eddig nem talált legyőzőre: minden alkalommal nyerte saját műsorsávját.
A heti top 10-es listában hét RTL-es műsor szerepel: a Keresztanyu öt epizódja mellett a hétfői Fókusz, valamint a pénteki A mi kis falunk epizód is helyett kapott.
3,4%-os közönségaránnyal jól indult az RTLII-n a NőComment! új évada is. A Liptai Claudia nevével is fémjelzett talk show mostani, évadnyitó adása - a szilveszteri különkiadásokat nem számítva - a műsor eddigi legnézettebb epizódja volt a 18-49-es célcsoportban.
Ami pedig az online portfóliót illeti: az RTL Most az elmúlt héten 701 ezer videóindítást generált, a top 3 legnézettebb tartalom az Éjjel-Nappal Budapest, a Keresztanyu, valamint a Barátok közt volt.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!