Hét hónapja a TV2 és a TV2 Csoport a nézők első számú választása

Hét hónapja a TV2 és a TV2 Csoport a nézők első számú választása
Az év ötödik hónapjában is őrzi piacvezető pozícióját a TV2 és a TV2 Csoport, mind teljes napon, mind főműsoridőben, mindhárom kiemelt korcsoportban. 2022 novembere óta, azaz hetedik hónapja, hogy mind a főcsatorna, mind a csatornacsalád rendre a nézettségi toplisták élén végez. (A18-59, A18-49, A4+).

Folytatódik a TV2 és a csatornacsalád sikerszériája, az év ötödik hónapjában is a nézők első számú választása a TV2 és a TV2 Csoport csatornái voltak.

- A főcsatorna sikerében a saját gyártású műsoroknak kiemelt szerepe van, különösen a Szerencsekeréknek, amivel szemben hiába indított el a konkurens egy új vetélkedőt, nem tudta legyőzni Kasza Tibit és a kerékpörgető játékosokat. A gameshow mindhárom kiemelt célcsoportban magabiztosan nyerte az idősávját, legnézettebb májusi epizódját közel 775 ezren követték figyelemmel a teljes lakosságból, ezzel ebben a korcsoportban ez az adás lett a hónap legnézettebb műsora.

- Szintén sikerrel búcsúzott Tillával az Ütős Ötös – a májusi epizódok átlagos közönségaránya mindhárom kiemelt célcsoportban nyerte az idősávját.

- A május 8-án elstartolt Párharc is elnyerte a nézők tetszését, a havi átlagos nézői részesedést vizsgálva mindhárom célcsoportban nyerte idősávját a sztárpárok versenye.

- Továbbra is az ország legnézettebb reggeli infotainment magazinjai a Mokka és a Mokkacino, mindhárom kiemelt korcsoport tekintetében. A főműsoridős Tények és Tények Plusz pedig a a teljes lakosság körében nyerték idősávjukat májusban.

A csatornaportfóliók versenyében sem volt változás, a TV2 Csoport csatornái mindhárom kiemelt célcsoportban, teljes napon és főműsoridőben egyaránt őrzik listavezető pozíciójukat. A kábelcsatornák tekintetében kiemelkedő eredményt ért el a Mozi+, aminek május havi átlagos közönségaránya a 18-59 évesek körében 4,0%, míg főműsoridőben 3,9%, ami a képzeletbeli dobogó harmadik fokára repítette a filmcsatornát májusban, a TV2 és az RTL után. Sőt, május 28-án, pünkösdvasárnap a 18-49 évesek körében a Mozi+ volt a legnézettebb csatorna teljes napi átlagban (7,3% SHR).

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: TV2 Csoport, média