A Nemzetközi PR Szövetség által meghirdetett versenyre idén rekordszámú pályázat érkezett: az európai nevezéseken túl amerikai, afrikai, közel-keleti és ázsiai kampányok is megmérettették magukat. A Lounge Communication által megvalósított reputációmenedzsment, CSR, belső kommunikációs, valamint B2C és B2B kampányok így komoly verseny közepette kerültek a döntősök közé.
- SZERENCSEJÁTÉK ZRT.
- Digital Lottery (Categories: Consumer PR for an existing product & Consumer PR for an existing service)
- Playing Connects Us All (Category: Community relations)
- Christmas of Fortune (Category: Internal communications)
- BUDAPEST AIRPORT
- Covid in the Air (Category: Reputation and brand management)
- JÓFOGÁS
- These Paws Need a Helping Hand! (Category: Corporate responsibility)
- LOUNGE GROUP
- In Data We Trust (Category: Business-to-business; inhouse)
Az idei PR toplistán a 3. helyen debütáló Lounge Group PR divíziójának kampányait 2021-ben eddig a SABRE Awards EMEA-n és a PR News által kiírt CSR & Nonprofit Awards-on is a döntősök között ismerték el. Az ügynökség jelenleg az év legjobb tartalomalapú megoldásait díjazó Content+Marketing Awardon és az Influn, a közösségi véleményvezérek megmérettetésén is shortlistes, méghozzá 3 különböző kategóriában.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!