Hét IPRA Golden World Awards díjra esélyes a Lounge Group PR divíziója

Hét IPRA Golden World Awards díjra esélyes a Lounge Group PR divíziója
A Szerencsejáték Zrt-nek, a Budapest Airportnak és a Jófogásnak megvalósított kampányokon kívül a Lounge Group saját, nagyszabású, kontinenseken átívelő kutatáskommunikációs projektjét is a PR szakma Oscar-díjaként számontartott IPRA Golden World Awards döntősei közé választotta a 43 főből álló zsűri.

A Nemzetközi PR Szövetség által meghirdetett versenyre idén rekordszámú pályázat érkezett: az európai nevezéseken túl amerikai, afrikai, közel-keleti és ázsiai kampányok is megmérettették magukat. A Lounge Communication által megvalósított reputációmenedzsment, CSR, belső kommunikációs, valamint B2C és B2B kampányok így komoly verseny közepette kerültek a döntősök közé.

  • SZERENCSEJÁTÉK ZRT.
    • Digital Lottery (Categories: Consumer PR for an existing product & Consumer PR for an existing service)
    • Playing Connects Us All (Category: Community relations)
    • Christmas of Fortune (Category: Internal communications)
  • BUDAPEST AIRPORT
    • Covid in the Air (Category: Reputation and brand management)
  • JÓFOGÁS
    • These Paws Need a Helping Hand! (Category: Corporate responsibility)
  • LOUNGE GROUP
    • In Data We Trust (Category: Business-to-business; inhouse)

Az idei PR toplistán a 3. helyen debütáló Lounge Group PR divíziójának kampányait 2021-ben eddig a SABRE Awards EMEA-n és a PR News által kiírt CSR & Nonprofit Awards-on is a döntősök között ismerték el. Az ügynökség jelenleg az év legjobb tartalomalapú megoldásait díjazó Content+Marketing Awardon és az Influn, a közösségi véleményvezérek megmérettetésén is shortlistes, méghozzá 3 különböző kategóriában.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!