Gasztro influencerekkel erősít a NuHeadz

Gasztro influencerekkel erősít a NuHeadz
Az elmúlt években a receptkönyvek szerepét átvették a TikTok- és Instagram Reels-videók: a mai fiatalok már ezekből a videós tartalmakból inspirálódnak és tanulnak meg sütni-főzni. Ezt felismerve a NuHeadz influencer ügynökség az elmúlt időszakban több olyan népszerű tartalomgyártóval bővítette a portfólióját, akiknek recept-videóit sok százezren nézik hétről-hétre.

Legyen szó a legemlékezetesebb menza-ételekről vagy egészséges fitnesz-sütikről, a NuHeadz az új gasztro-portfóliójának segítségével már minden kategóriában profi videós tartalmakat gyártó influencereket tud ajánlani hirdető partnerei számára.

Csiky Beatrix első gyermeke születése után kezdett videókat készíteni és a mindannyiunk által jól ismert menza ételek újra alkotásával vált igazán népszerűvé a TikTok-on és az Instagram-on. A klasszikus menzás tejbegríz-videóját már több mint másfél millióan látták és 28,000-en mentették le a videót. Beatrix több olyan süti recepttel is meglepte már a követőit, amit végül több mint 2 millióan láttak és több mint 50,000-en mentettek el a recept miatt.

Gökler Kriszti az egyik legtapasztaltabb tartalomgyártónak számít itthon, 10 éve készít Instagramon gasztro- illetve lifestyle tartalmakat és 8 éve YouTube-videókat. Mint egykori fitnesz-versenyző, elsősorban olyan ételeket készít Instagram és TikTok-oldalára, amelyek egészségesek és akár fitnesz életmód mellett is fogyaszthatóak, és több olyan videós sorozata is van YouTube-on, ahol klasszikus ételeket készít el egészségesebb alapanyagokból. Emellett pedig anyaként gyors és egyszerű gyerekbarát recepteket is meg szokott osztani a követőivel.

Thalmeiner Dóra - akinek a csatornáját Szorongok és Főzök néven találjuk - a koronavírus járvány alatt döntött úgy, hogy megtanul főzni és szerencsére ezeket a próbálkozásokat videóra is vette. Dóri egyedi narrációinak köszönhetően a recept-videók nemcsak hasznosak, de borzasztóan szórakoztatóak is. Dóri videóit átlagosan 250,000-en nézik a TikTok-on.

A Not a Funny Chef néven videókat készítő fiatalemberről sokáig nem derült ki, hogy ő is magyar tartalomgyártó, ugyanis ő narrációt nem készít a videók mellé. A videók a különleges képi világuknak köszönhetően nemcsak itthon, de külföldön is gyorsan terjednek, több olyan videó is felkerült a TikTok-csatornára, amely már 10 milliós megtekintés felett jár.

A NuHeadz Talent Management 7 éve képvisel népszerű tartalomgyártókat – többek között Kajdi Csaba, Sápi Vivien és Mihalik Enikő közösségi médiafelületei is hozzájuk tartoznak. A NuHeadz portfólióját választotta az elmúlt egy évben a TikTok-ot letaroló Gym Suleiman csapata is, akikkel idén április óta dolgozik együtt az ügynökség.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!