„Megújult az EgészségKalauz.hu: friss lett, letisztult, trendi és felhasználóbarát” – jelentette be ma reggel az egészségportál saját szervezésű, Egészségmarketing az online médiában című konferenciáján dr. Bayer József, a Ringier Axel Springer Magyarország médiavállalat ügyvezető igazgatója. Hozzátette: a fejlesztések célja az volt, hogy az EgészségKalauz.hu olyan olvasói élményt nyújtson, amely megfelel a mai elvárásoknak. Ezért az online magazin mutatós, könnyen átlátható, teljesen reszponzív megjelenést kapott, olyan funkciókkal, amelyek egyszerűvé és gyorssá teszik az adatbázisokban való keresést és a tartalom megosztását a közösségi médiafelületeken.
Az egészségportál közkedvelt szolgáltatásai – a Gyógyszerkereső, a Betegségkereső és a kalkulátorok is – új külsővel és kibővített keresési alkalmazásokkal várják mind a laikus, mind a szakértő olvasókat.
„Fontosnak tartottuk, hogy az olvasói élmény növelése mellett a kreatív hirdetői elvárásoknak is megfeleljünk: megújítottuk a szponzorációs felületeinket is, így partnereink márkakommunikációja korszerű formátumokban, látványosan jelenik meg. Tartalmainkat természetesen „másodlagos olvasóink”, a Google keresőmotorjai szempontjából is optimalizáltuk. Az EgészségKalauz.hu megújulása óta eltelt tesztidőszak statisztikái azt mutatják, hogy erőfeszítéseinket siker koronázza: az organikus forgalmunk növekvő tendenciát mutat” – hangsúlyozta Simon Izabella, a portál vezető szerkesztője.
Az EgészségKalauz.hu 2017 márciusában került a Ringier Axel Springer Magyarország portfóliójába, azóta egyedi látogatószáma megsokszorozódott (jelenleg átlagosan havonta közel 700.000 RU), Facebook rajongóinak tábora pedig megközelíti a 90 ezret.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!