Exkluzív CTV együttműködést jelentett be a Teads és a Rakuten a CEE régióban

Exkluzív CTV együttműködést jelentett be a Teads és a Rakuten a CEE régióban
Exkluzív partneri együttműködést jelentett be a prémium omnichannel platformként és a digitális videóhirdetések úttörőjeként ismert Teads a globális teljesítményalapú megoldásairól ismert Rakuten Advertisinggal. 2024. augusztus 1-jétől a Teads értékesíti kizárólagosan a Rakuten Advertising prémium Connected TV (CTV) videós hirdetési invetory-ját 15 közép- és kelet-európai országban.*

"Nagy öröm számunkra, hogy az együttműködésünknek köszönhetően elhozhatjuk a Rakuten Advertising prémium videó kínálatát ügyfeleink számára Közép- és Kelet-Európa szerte. Ez az együttműködés megerősíti elkötelezettségünket aziránt, hogy a hirdetők számára olyan elsőrangú videós megoldásokat biztosítsunk, amelyek növelik hirdetési kampányaik hatékonyságát a globális szinten egyre nagyobb jelentőséggel bíró régiónkban." – emelte ki Mihai Bostinaru, a Teads CEE régiójának ügyvezető igazgatója.

A partnerség lehetővé teszi a Teads számára, hogy teljes képernyős, nem átugorható és alapértelmezetten hanggal induló videóhirdetéseket szolgáljon ki okos televíziók képernyőjén, akár 30 másodperc hosszúságban. A hirdetési helyek a Rakuten TV FAST & AVOD platformján található videós tartalmakban érhetők el CTV felületen, videós applikációkban, in-stream jelleggel. Az itt kiszolgált hirdetések a platform jellegének köszönhetően szinte 100%-os viewability és végignézési arányt biztosítanak.

„Ez a partneri kapcsolat lehetővé teszi számunkra, hogy kihasználjuk a Teads helyi piaci szakértelmét annak érdekében, hogy a Rakuten prémium videó inventory maximális értéket nyújtson a hirdetők számára. Izgatottan várjuk, hogy tovább növeljük jelenlétünket a CEE piacon és bízunk abban, hogy a Teads segít nekünk további értéket teremteni a régióban.” – tette hozzá Edouard Lauwick, a Rakuten Advertising EMEA régiójának médiaért felelős alelnöke.

Kanapéról elérhető színes tartalmi kínálat

A 43 országban elérhető Rakuten TV Európa egyik vezető AVOD/FAST streaming megoldása, amely elsőként az európai piacokon egyesíti a tranzakcióalapú video-on-demand (TVoD), a hirdetésalapú video-on-demand (AVoD) és az ingyenes, hirdetések által támogatott streaming TV (FAST) szolgáltatásait. A nézők több mint 10 000 címet és több mint 500 egyedi csatornát érhetnek el, beleértve a Rakuten TV által tulajdonolt és működtetett 100 olyan csatornát is, amelyek többek között hírek, sport, gyerekeknek szóló, szórakoztató műsorok, valamint zene, film és sorozatok kategóriákban szolgáltatnak tartalmat on-demand televíziós tartalmat fogyasztó nézők számára.

Az együttműködés tovább növeli a Teads azon képességeit, hogy a márkák számára prémium célközönségek megszólítását tegye lehetővé a közép- és kelet európai régióban. A Rakuten Advertising széleskörű elérésére és sokszínű tartalomkínálatára építve a Teads kiemelkedő hirdetési élményeket kínál, melyek jelentős engamentet és kiváló eredményeket hoznak.

További információkért keress minket a teads@adaptivemedia.hu címen!

* Az együttműködés az alábbi piacokra terjed ki: Albánia, Bosznia-Hercegovina, Bulgária, Horvátország, Csehország, Ciprus, Észtország, Görögország, Magyarország, Lettország, Litvánia, Románia, Szerbia, Szlovákia, Szlovénia. A szerződés határozott idejű, 2024. augusztus 1-től 2025. július 31-ig tartó időszakra szól.

A Teads-ről
A Teads globális médiaplatform, inRead hirdetési formátuma zökkenőmentesen integrálódik a legnagyobb, vezető weboldalak cikkeibe. A vállalat kezdetben videóhirdetéseiről volt ismert, de szolgáltatás portfóliója idő közben a display formátumokra, CTV-re és performance fókuszú kampányokra is kiterjedt. A legnagyobb helyi és nemzetközi médiumokat egyesítve a Teads több mint 1,9 milliárd internetfelhasználót ér el havonta globálisan, lefedve ezzel az internethasználók 90%-át. End-to-end platformja (Teads Ad Manager) egységesíti a technológiában, a kreativitásban és a médiában rejlő lehetőségeket annak érdekében, hogy jobb hirdetési hatékonyságot biztosítson a márkák számára, eredményesebb monetizációs lehetőségeket nyújtson a kiadók számára és valódi reklámélményt nyújtson a fogyasztóknak.

A Teads a Connected TV (CTV) területén is élen jár, az omnichannel stratégiába zökkenőmentesen integrálható innovatív hirdetési megoldásokat kínál. Kreatív részlege (Teads Studio) 150 tervezőt foglalkoztat, akik az ügyfelek kreatív hirdetési formátumainak optimalizálásával foglalkoznak. Minden Teads szolgáltatás - beleértve a cookieless megoldásokat is – integráltan érhető el a Teads Ad Manager felületen, amely lehetővé teszi a kampányok egyszerű beállítását és menedzselését, miközben hozzáférést biztosít a legnagyobb prémium weboldalak hirdetési felületeihez. A Teads több mint 1 200 alkalmazottal rendelkezik, 32 országban, minden kontinensen.

A Rakuten Advertising-ról

A Rakuten Advertising olyan eredményfókuszú, márka vezérelt és célcsoport központú hirdetési megoldásokat kínál, amelyek segítik a világ vezető márkáit abban, hogy egyedülálló, erősen elkötelezett közönséget érjenek el – az első benyomástól a vásárlásig. A Rakuten Advertising több évtized alatt gyűjtött adat- és tapasztalattal rendelkezik a marketing stratégiák és hirdetési élmények kiszolgálásában, melyek segítségével a márkák elköteleződést, eladást, lojalitást és számos egyéb eredményt tudnak növeli fogyasztóik körében.
A Rakuten Advertising a Rakuten Group, Inc. egyik divíziója, amely a világ egyik vezető internetes szolgáltató vállalata. A cég központja San Mateo-ban, Kaliforniában található, irodái pedig az EMEA, APAC, LATAM és Észak-Amerika régióiban egyaránt jelen vannak.
(X.)

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: Teads