
A közleményében, amelyet a Marketingmorzsák szemlézett, azt írta a Snapchat, hogy az egyelőre kísérleti funkció lehetőséget biztosít arra, hogy új szolgáltatásokat tegyenek elérhetővé a közösség legszenvedélyesebb felhasználói számára. Eddig olyan újításokat tartalmaz, mint a profiljelvény, ami megmutatja, hogy valaki Snapchat+ felhasználó, hozzáférést egy rakás érdekes adathoz, például, hogy kik nézik újra a történeteket, vagy a helyelőzmények megtekintését, de meg lehet jelölni legjobb barátot is.
Vagyis egyik sem kifejezetten nagy dobás, de aki így is elkötelezett a Snapchat irányába, azoknak izgalmas lehet. Ráadásul ha csak a felhasználóbázis egy százaléka előfizet, már az is 13,2 millió dolláros havi bevételt jelent.
Egyelőre még nem elérhető itthon, de egyébként 4,59 eurós díjjal lehet számolni.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!