Egyre jobban szorongatja a YouTube a tévécsatornákat

Egyre jobban szorongatja a YouTube a tévécsatornákat
Amerikában egy év alatt négyötödével nőtt a tévékészülékeken való YouTube-nézésre fordított idő.

A koronavírus-járvány is besegített, de a YouTube tudatos építkezése is benne van abban, hogy az Egyesült Államokban már havonta 100 milliónál is több ember dönt úgy, hogy a hagyományos csatornák helyett tévéjén is a YouTube-ra kapcsol – írja a hvg.hu.

Ez azt jelenti, hogy egy év alatt 80 százalékkal nőtt a nagyképernyős készülékeken a YouTube-bal töltött idő az amerikai felhasználók körében. A vállalat közlése szerint az élő közvetítések esetében még nagyobb, 250 százalékos az erősödés éves viszonylatban.

A friss adatok fontosak a tartalomgyártók és a hirdetők számára is. Előbbiek esetén másfajta megközelítésre lehet szükség a videók elkészítése során, hiszen a nagyobb képernyő másfajta műsorformátumot igényelhet. (Gondoljunk itt a legegyszerűbb kérdésre, a videók hosszára.) De például egy videó borítóképét is másként kell megszerkeszteni, ha egy mobil képernyőn akar vele feltűnést kelteni az illető, és másként, ha egy 65 colos televízión. A hirdetőknek hasonló kérdéseket kell átgondolniuk.

A teljes cikk a hvg.hu oldalán olvasható.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!