Egymillió megtekintés felett Trunk Tomi dala

Egymillió megtekintés felett Trunk Tomi dala
Bejött a fiataloknak Dablty és a Filius Dei közös zenéje, amely augusztus végén debütált. A Crazy Life című dalt már több mint egymillióan látták a Youtube-on. A különleges szöveg lassan a fiatalok himnuszává válik.

„Hogy álmodjon bárki, ha soha nem hagyják?” – teszi fel a kérdést Trunk Tomi, a Z-generáció legismertebb képviselője a Crazy Life dalban, amelyet Magyarország vezető újgenerációs hip-hop producerével alkotott. A zeneszám – és különösen a szöveg – bátorítást szeretne nyújtani a fiataloknak és nem titkolt célja, hogy egyfajta himnuszává váljon a Z-generációnak. A Crazy Life életérzés azt jelenti, hogy az életben megfér egymás mellett a munka, a karrier és a szórakozás és a 17 éveseknek is határozott céljaik vannak, amiért tenni is hajlandók. A felnőttek feladata pedig az, hogy támogassák és ne hátráltassák őket ezek elérésében. „Te nem érzed át azt a csodát, mikor a semmiből építed fel a palotát. Keresed az okát, követed a nyomát. Egyetlen titka van, hogy megyünk, ha kell a falon át!” szól a dalban.

„Ez a dal egyszerre szól a Z-generációnak és a régebb óta fiataloknak is. A saját generációmnak bátorítást nyújt, hiszen nekik is ott ég a tűz a szemükben, mindenki szeretne elérni valamit, sikeres lenni, nyomot hagyni. Ehhez pedig egy igazán őrült életre van szükség. Az előttünk járó generációknak pedig az az üzenet, hogy meg kell érteniük ezt az hatalmas tenniakarást, ami bennünk van és arra kérjük őket, hogy legyenek a partnereink az önmegvalósításban” – meséli Trunk Tomi, aki a dal szövegét írta. Ezt a „tenniakarást”, hivatástudatot, életcélt hívják a Z-generáció tagjai purpose-nek és ez az, ami összeköti a mai kor fiataljait. „Elképesztően sokszínűek vagyunk, ezért folyamatosan inspiráljuk és feltöltjük egymást. A sok különböző purpose köt minket össze, és ettől válunk egy generációvá. Univerzális megoldások nélkül.” - magyarázza Tomi, akinek nemrég könyve is jelent meg a témában „Kintsugi - A márkák hivatása. Az első járvány a közösségi média korában” címmel.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!