Egy héten át Tihanyból jelentkezik a Mokka

Egy héten át Tihanyból jelentkezik a Mokka
Egy hétre a Balaton északi partjára, Tihanyba költözik a Mokka stábja. Július 25-29 között Orosz Barbara, Iszak Eszter, Istenes László és Pachmann Péter a Tihanyi Vinarius Borárium, Gasztrobár és Rendezvényházból köszöntik a nézőket.

Újra álomszép Balaton-parti panorámára cserélik a zuglói stúdiót a TV2 piacvezető reggeli magazinműsorának készítői. A Mokka műsorvezetők, Orosz Barbara, Iszak Eszter, Istenes László és Pachmann Péter a tó partján, míg Váczi Gergő a budapesti stúdióban várja a nézőket a képernyők elé. A műsorban a Közép-dunántúli régió és a Tihanyi-félsziget programlehetőségeire, turisztikai látványosságaira és gasztronómiai sokszínűségére is felhívják a figyelmet. A témák között mindenki megtalálhatja a kedvére valót, sorra érkeznek majd az izgalmasabbnál izgalmasabb vendégek, akik közül néhányan főzőtudományukat is bizonyíthatják a Tihanyi Vinarius executive chef-jének segítségével.

„Egy-egy ilyen kitelepülés nemcsak a nézők, hanem a kollégák számára is különleges élmény. Az évközbeni irodai rutinból kiszakadva dolgoznak együtt, hogy a megszokott magas színvonalú műsort készítsék el nap, mint nap. Ha a másnapi adás összeállt, van idő egy kis közös programra is, gyönyörű környezetben, a magyar tenger partján. Mi már nagyon várjuk!" – nyilatkozta Szalai Vivien, a TV2 hírigazgatója.

A Mokka 2004 óta látható a TV2 műsorán, szeptemberben ünnepli 18-ik születésnapját. 2022 első félév átlag nézői részesedése alapján a Mokka és a Mokkacino az idősávja legnézettebb műsora volt a teljes lakosság, a 18-59 évesek és a 18-49 évesek körében is. Ennek köszönhetően a fő riválissal, az RTL Klub azonos idősávjával szemben a Mokkát a 18-59 éves és a 18-49 éves nézők körében is 15,1%-a nézte, addig az RTL Klub azonos idősávját azonos sorrendben 6,5% illetve 5,6%. Egy-egy Mokka epizód 180 ezres nézettséget ért el a teljes lakosság körében az első félévben, ami a tévénézők 18,3%-a.

A teljes lakosság körében az összes idei Mokka és Mokkacino adás nézettebb volt, mint a fő konkurens, az RTL Klub azonos idősávja. A 18-59 évesek körében a Mokka a 129 adásnapból 128 napon, a Mokkacino pedig 127 alkalommal nyerte sávját. A fiatalabb, 18-49 évesek körében is hasonló az eredmény, hiszen az év első felében a Mokka 126 napon, míg a Mokkacino 125 napon nyerte az idősávját az RTL Klubbal szemben a 129 adásnapból.

Kép: Facebook/Mokka

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!