Digitális tagozattal erősít az MPRSZ

Digitális tagozattal erősít az MPRSZ
Digitális tagozatot alapít a Magyar Public Relations Szövetség, amiben a terület trendjeit, gyakorlatait, szabályozási kérdéseit vitathatják meg a tagok.

„A big data, a mesterséges intelligencia széleskörű alkalmazása, a kiterjesztett valóság, a chatbotok használata újradefiniálta a magánszféra fogalmát, a digitális platformokon kialakított, személyre szabott kommunikációs »valóságbuborékok« pedig minden eddiginél jobban befolyásolják a világról alkotott képünket” – írja a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) abban a közleményében, amely arról számol be, hogy digitális tagozatot alapítanak. Ebben a terület trendjeit, gyakorlatait, szabályozási kérdéseit vitathatják meg a tagok - írja a kreativ.hu.

A tagozat elnöke, Siska Mátyás 2010-14 között a Merlin üzletfejlesztési igazgatója, majd a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara marketingigazgatója volt, január óta a BioCo étrendkiegészítő-cég kommunikációs vezetője. „Az elfogadott munkaprogramunk alapján az első évben különösen nagy figyelmet fordítunk többek között a digitális kommunikációs platformok etikus használatának elősegítésére, valamint a biztonságos használat edukációjára diákok és pedagógusok számára egyaránt. Foglalkozunk a programmatic és natív megoldások és a PR viszonyával, a storytelling trendjeivel is” – mondta.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!