Digitális névjegykártya vitte a prímet a Cápáknál

Digitális névjegykártya vitte a prímet a Cápáknál
Focitematikájú kvíztársasjáték, papírdobozból készült babaágy, a másnaposság ellenszere és egy mindentudó digitális névjegykártya – ezekkel az ötletekkel érkeztek a befektetést remélő vállalkozók a Cápák elé az üzleti showműsor 5. adásában.

Drabant Sebestyén digitális névjegykártyával érkezett, amely nem csak az eddigi papíralapú rokonát, de akár a reklámanyagokat, vagy az éttermekben az étlapot is kiváltja. Ötletére két Cápa is ráharapott, emellett a K&H az innovációért és fenntarthatóságért különdíjra is jelölte. (További részletek az alábbi videókban.)

Pár másodperc alatt bejutott a vállalkozó Balogh Péter telefonjába Drabant Sebestyén egy fenntartható, digitális megoldást talált ki a papíralapú névjegyek okozta problémára. Nézd meg az Urilcard pitchet!

"Szeretnék veled utazni” – hosszas alkudozás után újabb közös üzletben Tomán Szabina és Balogh Péter Az Urilcard megálmodója, Drabant Sebestyén két Cápát is horogra akasztott. A vállalkozó végső ellenajánlatában 7,5-7,5 millió forintos befektetést kért a Cápáktól 15-15 százalék tulajdonrészért cserébe, ami a feltételek teljesülése esetén 10-10 százalékra mósodulhat.

Birk Tamás és Molcsán György focimezbe öltözve, labdával lépett a Cápák elé, hogy bemutassák a magyar foci történetén alapuló stratégiai kvíztársasjátékukat. A vállalkozók 7 millió forintot kértek, hogy az eddig legyártott 130 játék mennyiségét 2000 darabra tudják növelni, valamint az angol nyelvű verzió kifejlesztésén is szerettek volna elkezdeni dolgozni. A Cápák szerint azonban a magyar piacra szánt 2000 darab túl kevés, a külföldi terjeszkedést is korainak tartották. (További részletek az alábbi videókban.)

"Az életünk a foci” – ismerd meg a Focikvíz alkotóit Birk Tamást és Molcsán Györgyöt a szurkolás hozta össze. Vállalkozásuk ötlete a labdarúgás iránti szeretetükből született.

Futballszurkolóknak szóló társasjátékot dobtak a piacra magyar vállalkozók A Focikvízben a magyar labdarúgás történetéről szóló kérdésekre kell válaszolniuk a játékosoknak. Birk Tamást és Molcsán Györgyöt egy 20 éves barátság és egy közös vállalkozás köti össze, amibe a Cápákat is szerették volna bevonni.

"Saját magatok alatt kivágtátok a fát” – a vállalkozók üzleti terve megdöbbentette a Cápákat A befektetők szerint a vállalkozók túl kicsiben gondolkoztak, amikor elkészítették a Focikvíz üzleti tervét.

Rejtő Anett három gyerekes családanyaként a kisgyermekes anyukák életének megkönnyítéséről álmodik: papírdobozokból kialakított, személyre szabható, multifunkciós gyermekágya nem csak a lakáson belül jelentheti a rácsos ágyak mobilis alternatíváját, de akár utazáskor, vagy a gyermek nagyobb korában is jól jöhet. A Cápáknak 5%-os részesedést ajánlott 10 millió forintért. (További részletek az alábbi videókban.)

Papírdobozból babaágy: egy vállalkozónő megoldása a kisgyermekes édesanyák problémájára Rejtő Anett régi álma, hogy fenntartható, mobil gyermekágyával nem csupán a környezetért, de a kisbabákért is tegyen. A Baby Bed Box egy többfunkiós doboz, amit egyedi igények szerint lehet személyre szabni. Nézd meg a vállalkozó pitchét!

"Téged nem lehetne dobozba zárni, igaz?” – Moldován András rendhagyó módon értékelte a vállalkozót Míg Moldován András a Baby Bed Box további funkcióin ötletelt, Tomán Szabina a számok oldaláról közelítette meg a vállalkozást.

Schallegger Gábor és Sipos Tamás tömegeket érintő problémára, a másnaposságra és a fáradtságra ajánlott gyógyírt, amely egy ásványi anyagokból és nyomelemekből álló üdítőitalpor. A vállalkozók további tesztek elvégzéséhez, új termékek kifejlesztésére és azok piacra dobására kértek 50 millió forintot, 20%-os részesedésért cserébe. A termékek összetételéről hosszabb vita alakult ki. (További részletek az alábbi videókban.) Íme egy szer, ami segíthet a másnaposságon Schallegger Gábor és Sipos Tamás megalkották a Sipex Reset Drinket, azt az ásványi anyagokból álló üdítőitalport, ami megszüntetheti a fáradtságot és a másnaposságot. Nézd meg a vállalkozók pitchét!

"Ez a "mars ki” kategória” – Így reagáltak a Cápák a másnaposság ellenszerére A Sipex Reset Drink egy másnaposság és fáradtság ellen kifejlesztett italpor, a termék azonban nem győzte meg a befektetőket.

A következő adás tartalmából: Moldován András megcsillogtatja hajszobrász tehetségét A Cápa az egyik vállalkozó haját veszi kezelésbe a Cápák között következő adásában. Ha kíváncsi vagy a végeredményre, nézd vasárnap 18:50-től az üzleti showműsor legújabb részét az RTL Klubon.

A Cápák között című üzleti show-ban a Cápák a vállalkozásoknak csak befektetési ajánlatot tesznek, ekkor még nem végleges egyik megállapodás sem.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!