Corporation Z néven indít új médiafelületet Trunk Tamás

Corporation Z néven indít új médiafelületet Trunk Tamás
A Z-generáció témáit felkaroló médiafelületet indított Trunk Tamás: a platform inspirátorokat és jelenségeket mutat be itthonról és a nagyvilágból egyaránt. Az ún. remixer generáció a hagyományos média eszközöket használja fel új szemléletmódok és trendek ismertetésére, amely a cégek számára is fontos tájékozódási pontot nyújt.

Bátor, közvetlen, de udvarias és tisztelettudó. Ez a Corporation Z, Trunk Tamás projektjének víziója. A médiafelület célja, hogy a Z-generációt érintő trendeket, inspirátorokat, márkákat, illetve számukra valós példaképeket mutasson be, aktuális trendek és kampányok is billentyűvégre kerülnek.

A remixer generáció

Sokat lehet olvasni arról, hogy a fiatalok elfordultak a hagyományos médiától. Az, hogy mi hagyományos, azt egy média felhasználásának mikéntje dönti el. Véleményem szerint, mi a remixer generáció vagyunk, tehát a hagyományos és újszerű eszközök és
csatornák keveredése inspiráló hatással van ránk. Ez a rés valami teljesen új és
izgalmas keveredést hozhat a számunkra és megalapozhatja azt a generációk közötti kapcsolódást, amelyről már sokszor beszéltem.”
– magyarázza a Corporation Z ötletgazdája és alapítója Trunk Tamás, más néven Dablty, Z generációs szakértő, aki személyesen kérte fel együttműködésre azokat a tehetséges és inspiráló Z-generációsok fiatalokat, akik már elértek valamit a saját területükön.

Corporation Z – felnőtteknek és fiataloknak

A hírportálon, azok a hírek jelennek meg, amelyek a fiatal, legfőképpen a Z-generáció számára relevánsak és abban a hangnemben, amely valóban őket tükrözi. „Elszakadunk a leegyszerűsített, görcsösen fiatalosított megközelítéstől. A felületen természetesen felnőtt szakemberek, alkotók és inspirátorok is helyet kapnak. Tehát a Corporation Z egyszerre szól a felnőtteknek és az iránymutató, gondolkodó fiataloknak. – mondja Tamás.

A Corporation Z, amellett, hogy általa a fiatalok valóban hozzájuk szóló és a saját érdeklődésüknek megfelelő médiatartalmat fogyaszthatnak, a felnőttek is egy más szemszögből ismerhetik meg az ifjúságot. Trunk Tamás amellett, hogy a fiatal szerzők világképét és szemléletét szeretné megosztani, mindent megtesz majd annak érdekében, hogy a médiafelület a saját értékrendjéhez hű maradjon.

A Converse már a fedélzeten

A Corporation Z első márkapartnere a Converse lett, a platform követői között három Converse One Star cipőt sorsolnak majd ki. Tamás szerint: „Nagyon örülök, hogy a projektbe beszállt a Converse, mert a márka szerintem a generációnkhoz hasonlóan remixer szemléletű, azaz hű marad régi értékeihez, mégis bátran nyit a jövő felé”

A médiafelület már az első anyagokkal nemzetközi vizekre evez. A híres belga, Marcel Hirschert is legyőző síelővel, és egyben a STOKSPORT márkát 19 évesen alapító Dries Van den Broecke-vel beszélget Tamás. A videócsatornán az első interjút a New York Times marketingesével, Pamela Kaupinennel készítette - többek közt - az influenszer világról.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!