Cápák között: Dobbant a szív, füstölt a száj - sárkány lett a Cápából!

Cápák között: Dobbant a szív, füstölt a száj - sárkány lett a Cápából!
A Cápák között nyolcadik adásában egy dob-élményre dobbant Moldován András szíve, majd egy extra erős, házi termesztésű chili változtatta sárkánnyá a Cápát.

Egy dubaji kerülőúttal indult a Cápák között adása. Farkas Tibor (Living Road) egy balesetmegelőző útburkolatot próbált eladni a Cápáknak, 50 millió forintért, amiért 30%-ot ajánlott fel vállalkozásából. A hazai környezetben több ízben kipróbált, gyalogosátkelők közvetlen környezetébe beépített, fékutat rövidítő találmányát rögtön mélyvízbe dobta. A hazai piac megszerzése helyett a Kishal azonnal az Egyesült Arab Emírségekbe röptette volna a befektetőket, akiknek egyúttal a feladataikat is kiosztotta: Balogh Péter egy nyerő prezentációt ír, Balogh Levente megtartja azt, Moldován András sertéseket visz, Tomán Szabina pedig a sejk előtt tartott tájékoztatón kedvesen mosolyogna, mindezt pedig Lakatos István finanszírozná. Az extrém elképzelés nagy derültséget okozott a Cápáknál, a pénztárcák azonban nem nyíltak ki, így a Kishal üres kézzel távozott a stúdióból.

A második pitchet egy fiatalember tartotta, Balla Tamás, aki Angilából költözött haza, hogy tulajdonostársaival közös vállalkozását itthon is beindítsa. A BeatOrbit egy dobolási élmény-szolgáltató, ahol interaktív módon, egymással összekötött dobgépeket püfölhetnek a vendégek, miközben látják a zenei instrukciókat is. A Londonban már bizonyított élményt itthon is szeretné megteremteni, ehhez 20 millió forintot kért, amiért 20%-ot ajánlott fel cégéből. Moldován András gyermekkorában dobolt, így azonnal megdobbant a szíve és 33%-os tulajdonrészért cserébe ajánlatot tett a Kishalnak, amit végül Balla Tamás el is fogadott.

Magas nőknek hozott divatmegoldást Nádasdi Adrienn (Tall and Unique), aki maga is „küzd” magasságával, mikor ruhát vásárol. Ezért alapította márkáját, amit a Cápák elé hozott. Az egyedi méretekre szabott ruházati megoldások Tomán Szabina érdeklődését azonnal felkeltették, a Kishal célja egy webshop és egy alapkollekció létrehozása volt, amihez 20 millió forintot kért, 10%-ért cserébe. A pitch haladtával azonban a Cápákat elbizonytalanította, hogy Adrienn deklaráltan nem foglalkozott ezelőtt divattal, nem ért a szakma alapjaihoz, ráadásul nagyon nehéz terepet választott, mert a nagy világmárkák ezt a szegmensét is uralják már a piacnak. A Cápák ezért sorban kiszálltak, nem tettek ajánlatot a vállalkozónak.

Koletán Gergely, a Chiliyard megálmodójának köszönhetően egy Cápa sárkánnyá vált! A házilag termesztett, erős chilis termékek készítője nem kímélte a Cápákat, a legerősebbet Balogh Levente és Moldován András ki is próbálta. A fiatal apuka tovább terjeszkedne, nagy álma, hogy egy áruházlánc polcain mutathassa be lányának saját készítésű termékeit. 12 millió forintból bővítene üzemén, amiért 20%-ot ajánlott fel. A Cápák ugyan jó szájízzel chili-párbajoztak, de pénzt nem adtak a kistermelőnek. Moldován Andrással viszont abban megállapodott, hogy saját étteremláncában Chiliyard szószos burgert fog árulni, így a Kishal beszállító lesz.

A K&H az innovációért díj jelöltje és a Telekom Digitálisan Tettrekész Díjának nyertese a Chiliyard, aki a Hungaricool by SPAR program díjazottja is egyúttal, vagyis termékei hamarosan megtalálhatóak lesznek az INTERSPAR áruházak polcain.

Ilyen még nem volt! A lámpalázas vállalkozó szünetet kért a Cápáktól!

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!