Bővült az ICT-médiapiac - elindult az ICT GLOBAL

Bővült az ICT-médiapiac - elindult az ICT GLOBAL
2023. január elején új médiaportfólióval bővült a hazai ICT-médiapiac, elindult az infokommunikációs-technológiai piacra fókuszáló online magazin, az ictglobal.hu és a hozzá kapcsolódó Facebook, LinkedIn és Instagram oldal, valamint az ICT GLOBAL NEWS hírlevél. Február 22-én az ICT GLOBAL megrendezte a GRAND OPENING konferenciát mintegy 130 ICT-szakember részvételével.

Az év elején indult ICT GLOBAL médiaportfólió alapítójának stratégiájában a portál, a közösségi média felületek, a napi hírlevél csak az első lépést jelentették, februártól már heti periodicitással hallhatók- láthatók a kiadó podcastjai is. Február 22-én pedig a „MEGOLDÓKULCS” koncepció köré épült szakmai napot szerveztek, amely jó alkalom volt arra, hogy bemutatkozzon az ICT GLOBAL portfólió, de a lényeg a szakmai tartalmon volt: a résztvevők valóságos megoldókulcsot kaptak az infokommunikációs piac folyamatainak, a digitalizáció meghatározó trendjeinek, az iparági és politikai döntéshozók lépéseinek megértéséhez. A konferenciával egyidőben jelent meg a kiadó első print lapszáma, az ICT GLOBAL magazin.
(Címlapftotó: Média1: https://media1.hu/2023/02/24/uj-lap-indult-ict-global-neven/)

Az újonnan indult ICT GLOBAL portfólió célja, hogy releváns és hasznos információkkal szolgáljon valamennyi felületén az olvasóknak, hallgatóknak a globális és hazai infokommunikációs szektor történéseiről. A portfólióelemek alapvetően B2B szemléletűek, mind tartalmukban, mind megjelenési formájukban prémium minőséget képviselnek.

Az ICT GLOBAL online felületén naponta olvashatnak saját, exkluzív írásokat, interjúkat, elemzéseket az ICT-világ iránt érdeklődők, de természetesen a célcsoport számára releváns aktuális, napi hírekről is beszámol az online magazin, illetve a napi rendszerességgel megjelenő hírlevél. Az ICT GLOBAL podcastjaival pedig valóságos mélymerülés részesei lehetnek a hallgatók az aktuális információs és kommunikációs kérdésekben, hazai perspektívából.

A portfólió építése itt nem áll le, a kiadó tervei szerint platformot szeretnének biztosítani a hazai infokommunikációs szektor szereplői számára, hogy személyesen is találkozhassanak az ICT-cégek vezetői, ügyfeleik, illetve a szakmapolitikusok. Tavasztól a havi rendszerességgel megrendezett ICT Talks eseményeken lehetőség nyílik a tudás- és tapasztalat megosztására, a vélemények ütköztetésére. Éves szinten több nagy rendezvény szerepel terveik között, amelyek szakmai színvonalát tovább erősítik az eseményekhez kapcsolódó print kísérő kiadványok.

„Válsághelyzetben befektetni, egy új lapot indítani nagy kockázat – de mi hiszünk abban, hogy a minőség és a releváns információ ebben a helyzetben is keresett. Küldetésünknek érezzük, hogy támogassuk olvasóinkat az infokommunikációs piac folyamatainak, trendjeinek, az iparági és szakmapolitikai döntéshozók lépéseinek megértésében” – hangsúlyozta Urbán Zsolt, az ICT GLOBAL portfólió alapítója.

„Hiszünk abban, hogy a céljaink eléréséhez megvan a szükséges szakmai hátterünk, hiszen szerzőink összesen mintegy egy évszázadnyi újságírói tapasztalattal rendelkeznek, amit főleg ICT-területen gyűjtöttek össze. Sikerült úgy összeállítani a csapatot, hogy mind a legújabb technológiákról, mind a legfontosabb trendekről és üzleti folyamatokról szakértői szemmel tudjunk beszámolni” – tette hozzá az alapító.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: Médiapiac