Bővül a Httpool csapata, Door-Szabó Nóra vezetőként csatlakozik

Bővül a Httpool csapata, Door-Szabó Nóra vezetőként csatlakozik
Magyarországon is erősíti jelenlétét a már 42 országban social média hirdetési lehetőségeket kínáló Httpool.

A dinamikusan fejlődő cég exkluzív partnere a LinkedIn és a Twitter közösségi oldalaknak és a világ legnépszerűbb audio streamelő szolgáltatójának, a Spotifynak. A cég továbbá a Snapchat és Tiktok közösségi videomegosztó platformokat is képviseli hazánkban. Door-Szabó Nóra a Central Média csoporttól, értékesítési igazgatói posztra érkezett 2021 augusztusában.

„A Httpool rohamosan növekszik és invesztál a magyar piacon” - mondta Florian Magistris, a csoport középeurópai vezetője. „Ennek megfelelően kerestünk egy reklámértékesítésben tapasztalt, profi vezetőt, akit Door-Szabó Nóra személyében megtaláltunk.”

Door-Szabó Nóra több, mint tizenöt éves múlttal rendelkezik az értékesítés és a marketing területén. Tapasztalatait a Juventus Rádiónál, a Forbes és Central Média kiadóknál, és több más médiacégnél szerezte, digitális tapasztalataival a Central Médiát képviselte az IAB-ban. A Httpoolnál elsődleges feladata a piaci részesedés növelése, a terjeszkedés lesz:

"Végre az igazán jövőbemutató digitális platformoknak is van hazai képviselete. A Httpool valóban hatékony, globális megjelenési lehetőségeket tud biztosítani hirdetőinknek a most legnépszerűbb social média felületeken. Azoknak a nemzetközi cégeknek a felületeivel, melyeket mi képviselünk, nem csak itthon, hanem a világ minden pontján el tudjuk érni a leendő vásárlókat. Erős nemzetközi csapatunkkal száz százalékosan tudjuk teljesíteni az ügyfeleink kívánságait, meghatározó közösségi média felületeinken."

Door-Szabó üzleti kommunikációs szakot végzett a Zsigmond Király Főiskolán. Nem csak az értékesítés, hanem újfajta marketing megoldások területén is otthonosan mozog.

„Új, izgalmas hirdetési megjelenések, mint például az AR, az augmented reality, melynek segítségével a valós teret kiegészíthetjük digitális technológiákkal, a COVID-utáni világban egyre fontosabb lesznek. Az ilyen innovatív megoldásokat szeretnénk az itthoni ügyfeleinkkel megismertetni, és számukra könnyebben használhatóvá tenni - ez a Httpool küldetése."

A Httpool 2000-ben alakult Szlovéniában, 2017 óta tevékeny a magyar piacon. 42 országban, több mint 600 munkatárssal támogatja a reklámpiaci partnereket abban, hogy a lehető legjobb eredményt érjék el a közösségi média marketing terén.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!