Bognár Bálint viszi tovább a Central Médiacsoport digitális üzletágát

Bognár Bálint viszi tovább a Central Médiacsoport digitális üzletágát
Bognár Bálint vette át május 15-i hatállyal Zalai Ágnestől a Central Médiacsoport digitális üzletágának irányítását, jelentette be a médiavállalat csütörtökön. Zalai Ágnes a továbbiakban kiemelt stratégiai projektek fejlesztésével foglalkozik a médiacsoportban.

Bognár Bálint vette át május 15-i hatállyal Zalai Ágnestől a Central Médiacsoport digitális üzletágának irányítását, jelentette be a médiavállalat csütörtökön. Zalai Ágnes a továbbiakban kiemelt stratégiai projektek fejlesztésével foglalkozik a médiacsoportban - írja a 24.hu.

Az újonnan kinevezett digitális üzletágvezető a Centrálon belülről érkezik, korábban projekt-, majd termékmenedzserként dolgozott több digitális kiadvány fejlesztésén. 2005-ben kezdett kiadványkoordinátorként dolgozni a Central portfóliójába tartozó Lap.hu-nál, azt követően a Startlap főszerkesztőjévé nevezték ki. 2012-től az akkori Sanoma e-commerce fókuszú projektjeiben vett részt, majd 2014-től az NLCafe projektmenedzsereként, később pedig termékmenedzsereként folytatta munkáját. 2017 tavaszától a 24.hu termékmenedzsereként vezette portálunk megújulását. A jövőben ezen feladatkörét is megtartva látja el a Central Médiacsoport digitális divízióvezetői feladatait.

Zalai Ágnes, a Nosalty korábbi vezérigazgatója, 2017 szeptemberében kezdett digitális stratégiai tanácsadói feladatkörben dolgozni a Central Médiacsoportnál. 2018 januárjától vette át a digitális-üzletág vezetését azzal a céllal, hogy átvilágítsa annak működését, majd stratégiai és szervezeti javaslatokat tegyen a továbbfejlesztésére. Zalai Ágnes a jövőben a Central Médiacsoport cégcsoport szintű digitális stratégiájának kidolgozására fókuszál.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!