Beköltözött a Facebook appba a Spotify

Beköltözött a Facebook appba a Spotify
A regisztrált felhasználók számára is érzékelhető módon kezdetét vette a Facebook és a Spotify szorosabb együttműködése, melynek részeként a két cég egy sor új funkciót illeszt be közösen a megosztási lehetőségek közé, illetve a hírfolyamba.

Beérett a Facebook és a Spotify nemrég ismertetett szorosabb együttműködési stratégiájának első gyümölcse, így bizonyos piacokon a Facebook-felhasználók a világ legnagyobb zenestreaming-szolgáltatójának tartalmait könnyebben érhetik el, közvetlenül a hírfolyamba ágyazva, anélkül, hogy el kellene hagyniuk az iOS-es vagy androidos appot - írja a hwsw.hu.

Az alig egy hete bejelentett együttműködés részeként a Spotify-ról a hírfolyamba megosztott tartalmak mostantól egy új minilejátszóban szólalnak meg az appon belül, mely akkor is aktív marad, ha a felhasználó továbbgörgeti a tartalmat, illetve a zene vagy a podcast akkor is szól, ha a képernyőzárat aktiválja a hallgató.

Az ingyenes Spotify-hozzáféréssel rendelkezők számára a lejátszás végét követően automatikusan új számokat kezd játszani a rendszer, illetve megjelennek a számok közti reklámok - melyeket továbbra is a Spotify monetizál.

A Facebook április közepén jelentette be, hogy új hangalapú közösségi szolgáltatásokat vezet be a következő időszakban, melyek a cég szerint minden eddiginél egyszerűbbé és könnyebbé teszik majd többek közt az élő szavas kapcsolattartást - ezzel a hagyományosan írott szöveg, képek és videók megosztására használt közösségi oldal újabb lehetőséget adna a regisztrált felhasználóknak, csoportoknak és véleményvezéreknek a kapcsolattartásra, nem utolsósorban pedig bevételszerzésre.

A közösségi oldal ekkor jelentette be azt is, hogy új megállapodást hozott tető alá a világ legnagyobb online zenestreaming-platformjával, a Spotify-jal.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: Facebook, Spotify