Az új arculat mellett tartalmi fejlesztésekkel is erősít a Femina.hu

Az új arculat mellett tartalmi fejlesztésekkel is erősít a Femina.hu
Most induló kampányában az „Énidő.Veled” szlogennel mutatja meg új lendületét, és az irányt, amelyet kitűzött maga elé.

Tavaly év végén már elkezdődött a Femina megjelenésének felfrissítése, a többi között egy színesebb, dinamikusabb arculat is jelezte, hogy új lendületet vesz a kiadvány. A Femina grafikusa, Zsédely Teri által megálmodott dizájnt Fejér Roxána vezető programozó keltette életre, aki a kiadvány indulása óta fejleszti az oldalt.

A megújult Femina a 21. századi nő igényeihez igazodik, a lapvezetés törekvése, hogy tartalmaik informatívak, hasznosak legyenek a célcsoport számára, és túlmutassanak a nőket érdeklő általános témákon. Ehhez igazodva, és ezt kiegészítve érkezett meg az új arculat, melyben a legnagyobb dizájnváltás a címlapon történt: egy még inkább magazinos, nagyon színes és modern megjelenéssel célozták meg az olvasókat. A dizájnon túl februárban a szlogen is változott: "Femina - Énidő. Veled."

„Lehet, hogy elcsépelten hangzik, de a mai torzult világban igenis szükség van arra, hogy több időt töltsünk magunkkal, nagyobb önismeretre tegyünk szert, és olyan dolgokkal foglalkozzunk, amik valóban kikapcsolnak és feltöltenek. A Femina felelőssége pedig, hogy ebben segítséget nyújtson” – mesélt az új szlogen mögötti üzenetről Rácz Brigitta, a Femina.hu főszerkesztője.

A szlogenhez igazodva a tartalomfejlesztés is folytatódik. „Olyan témákat dolgozunk fel, amelyek valóban informatívak, igényesek, ha kell komolyak, mindig alaposak, de szórakoztatóak is, hogy a kikapcsolódást is megtalálják olvasóink. Ténylegesen olyan anyagokat készítünk, amelyek a 21. századi nőket érdeklik” – foglalta össze Rácz Brigitta.

A kívül-belül megújult Femina népszerűsítését kampány is támogatja, melynek első szakaszában egy 10+1 részes interjúsorozat indult az ország meghatározó nőivel. Szily Nóra interjúalanyaival arra keresi a választ, hogy mitől nő a nő a 21. században? A köztéri hirdetésekkel párhuzamosan, március 8-án, Nőnapon televíziós reklámkampány is indul, amely szintén erre az alapkérdésre reflektál, emellett a FeminaShopot is feltöltötték olyan környezettudatos termékekkel, amelyek nem hiányozhatnak a 21. századi nő kelléktárából.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!