Az év eddigi legnézettebb műsora az X-Faktor

Az év eddigi legnézettebb műsora az X-Faktor
A tehetségkutató showműsor szombati adása 40,3%-os lineáris közönségaránnyal futott a 18-49 évesek körében.

18,6%-os lineáris közönségaránnyal a 37. héten az RTL Klub lett a legnézettebb a fő célcsoportban, főműsoridőben. A csatorna – csaknem két százalékponttal megelőzve a fő versenytársat – az idei év eddig második legjobb eredményét szállította.

Szombat este jött, látott és mindent vitt az X-Faktor: a fő célcsoportban 40,3%-os lineáris közönségaránnyal az idei év eddigi legnézettebb műsorszáma lett, a teljes lakosságban közel 1 millió 100 ezren voltak kíváncsiak a harmadik válogató adásra, amiben időutazók bukkantak fel és Hörcher László végre békét kötött a mentorokkal.

Az elmúlt héten véget ért a Házasodna a Gazda. Az idei évad 15 epizódja átlagosan 20,3%-os lineáris közönségaránnyal futott a fő célcsoportban, a teljes lakosságból átlagosan 608 ezren követték figyelemmel az álomrandikat és azt, hogy a gazdák végül társra lelnek-e. Az évad egyébként a legjobban a 18-49-es nők körében volt népszerű, itt 23%-os közönségarányt ért el. A Házasodna a gazda az online térben is szépen futott: az RTL Most 860 ezer videoindítása (VV) mellett a műsor shorformjai 2,5 millió feletti VV-t generáltak.

Az rtl.hu az elmúlt héten 363 ezres napi átlagos videoindításával a tavaly decemberi megújulása óta legjobb eredményét érte el – köszönhetően elsősorban a Reggeli, a Házasodna a Gazda, valamint az X-Faktor című műsorokhoz kapcsolódó shortformoknak.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: x-faktor, műsor