Az érték, ami még a decemberi médiazajból is kiemel - Natív adta lehetőségek kimaxolva!

Az érték, ami még a decemberi médiazajból is kiemel - Natív adta lehetőségek kimaxolva!
Izgalmas interjúk, érdekes natív tartalmak és egy, a márka vizuális megjelenését erősítő microsite – így startolt el 2018. decemberében a François Pezsgő és az Igényesférfi.hu férfi online életmód magazin integrált natív kampánya. A pontot az I-re egy pályázattal tették fel.

A koncepció középpontjában az értékteremtés állt. Ahogyan a methode traditionnelle eljárással készült pezsgők is egy hosszú folyamaton mennek keresztül, mire végül a palackban csak a kristálytiszta ital marad, a kampány is az értékteremtés izgalmas útját járta körül interjúkkal, érdekes natív tartalmakkal és egy pályázattal. Az egész történetet pedig egy, a márka vizuális megjelenéséhez illeszkedő, azt erősítő microsite fogta össze.

„A cégcsoporttal nem ez az első médiaegyüttműködésünk. Sokat gondolkodtunk azon, hogy a decemberi magas médiazajban mivel tudnánk még emlékezetesebbé tenni a kampányt, ami nem csak egyedi, de az élmény faktort is erősíti. Így született meg végül a microsite koncepció, amely az unikális natív tartalmakra és a pályázatra épül, amely során az olvasók is részesei lehetnek a történetnek.”– mondta el Halmai Zsófia az Igényesférfi.hu férfi online életmód magazin alapítója.

A hatékony natív tartalmaknak három fontos szempontnak kell eleget tenniük: stratégiai marketing szemlélet, a fogyasztók számára értékes üzenet, ami illeszkedik az adott felület stílusához, megjelenéséhez. A kampány az Igényesférfi.hu online magazin egy külön rovataként jelent meg, Férfias játékok címmel, amely illeszkedik a magazin tematikájához, egyúttal a François márka mottója is. A microsite stílusa, hangulata képviselte a letisztult megjelenést, amely jellemző mind az adott márkára, mind a magazinra, ebbe a környezetbe helyezték az olvasók által megszokott minőségű tartalmakat, amely így egyszerre illeszkedik és egyben kiemelkedik a környezetből.

„A François a Törley-portfólió csúcsát jelenti. A tradicionális, azaz palackban erjesztett és érlelt pezsgő a világon mindenhol jelen van, a pezsgőkészítés etalonját jelenti, a legjobb pezsgők készülnek ezzel az eljárással. Itt a pezsgő ugyanabban a palackban erjed és érlelődik, amiben az üzletek polcaira is kerül. A 135 év történelem önmagában egy értékteremtő folyamat volt, a François tételek viszont egytől egyig képviselik a hagyományos értéket – a tradíció és az innováció ötvözete itt jelenik meg leglátványosabban.” – mondta el Csomay András termékmenedzser, aki többek között a François márkáért is felel.

135 évvel ezelőtt egy 24 éves fiatal álmodott egy merészet. Korának egyik legnagyobb innovátora volt, ma divatosan startuppernek neveznénk. Törley József pezsgőgyárat alapított és Louis François pezsgőmesterrel együtt először készített Magyarországon méthode traditionnelle eljárással pezsgőt. Férfias játék volt már akkor is: három év alatt, számtalanszor érintik a palackot, mire végül az üvegben csak a kristálytiszta, értékes ital marad. Vannak dolgok, amelyek évszázadok alatt sem változnak, az értékteremtés és a valódi értékek kiemelése talán soha nem volt annyira fontos feladat, mint ma. Utóbbi az Igényesférfi.hu online magazin missziója és nagy öröm számunkra, hogy ebben partnerünk a François Pezsgő. – olvashatjuk az összetett kampány köszöntőjében.

„Az összes pályázatra nagyon büszke vagyok, fantasztikus történetek érkeztek, nem volt könnyű dolga a szerkesztőségnek! A választás végül Frölich Balázsra esett, aki egyedi elektromos motorok tervezésével és gyártásával foglalkozik, a SKART Motor alapítója. A Balázzsal készült interjú hamarosan olvasható az Igényesférfi.hu online magazin felületén.” – árulta el Zsófia a pályázatról.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!