
A 150,000 UBER sofőr számára készített kiadványt hat területen terjesztik: Boston, New York City, Chicago, Ohio, Oklahoma, San Francisco. Az UBER tájékoztatása szerint ezzel a nyomtatott magazinnal sokkal közvetlenebb kommunikációt tudnak kialakítani, illetve igazi közösséget formálni a sofőrökkel. A MOMENTUM-ban a sofőrök legjobb történetei, éttermi ajánlók, jogi tájékoztatók mellett kifejezetten a sofőröknek szóló hűségprogram kedvezményei is megtalálhatók.
A partnerek mellett az Uber az utasokra is gondolt, ezért elindította az Arriving now című magazint is, amelynek célja az utazási élmény fokozása.
Az első Uber print lapszám itt:
https://newsroom.uber.com/introducing-momentum-magazine/
A témáról olvasson tovább itt:
http://www.cmsales.hu/az-airbnb-utan-az-uber-is-print-magazint-inditott
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!