Az RTL műsorai vitték a februárt

Az RTL műsorai vitték a februárt
Február legnézettebb műsora a Cápák között lett. Emellett az RTL adta az elmúlt hónap legnézettebb hírműsorát, valamint legnézettebb sorozatát is a 18-49-es célcsoportban.

Az elmúlt hónap legnézettebb műsorának a 18-49-es célcsoportban a Cápák között február 12-i epizódja bizonyult. Az RTL üzleti showműsorának 6. epizódja 24,4%-os lineáris közönségaránnyal végzett a havi nézettségi toplista első helyén a kereskedelmileg kiemelt célcsoportban. A Cápák között az egész hónapban kiválóan teljesített, mind a négy februárban sugárzott epizódja megnyerte műsorsávját, és havi átlagos 22,5%-os lineáris közönségarányt hozott a 18-49 éves nézők körében.

Az elmúlt hónap legnézettebb sorozata a Gólkirályság lett a fő célcsoportban. Az NBI-es feljutásért küzdő csemberi focicsapat kalandjai havi átlag 19,6%-os lineáris közönségarányt értek el februárban. Az RTL vígjátéksorozata mind a négy alkalommal megnyerte műsorsávját.

A hónap legnézettebb hírműsora az RTL Híradó február 19-i adása volt 22,0%-os lineáris közönségaránnyal a 18-49 éves célcsoportban. A hónap legnézettebb kábelcsatornán vetített filmje a Wonder Woman lett. Az amazonok hercegnőjének története 8,3%-os lineáris SHR-t ért el február 4-én a Film+-on a 18-49 évesek körében.

Az RTL portfólió kábelcsatornái kiváló eredményeket értek el februárban. A ValóVilág jóvoltából az RTL KETTŐ főműsoridős nézettsége nőtt az előző év átlagához képest. Az RTL Gold is túlszárnyalta tavalyi éves átlagnézettségét a délutáni és főműsoridős sávokat tekintve, legfőképp a Barátok közt töretlen népszerűségének köszönhetően. Az RTL HÁROM nézettsége ugrott a legnagyobb mértékben februárban, főműsoridőben a tavalyi év átlagához képest 1,1%-ról 1,7%-os, a teljes napot tekintve pedig 0,9%-ról 1,5%-os lineáris közönségarányra.

A digitális térben a legnézettebb longform tartalmak toplistáján a ValóVilág, a Drága örökösök – A visszatérés, valamint a BeleValóVilág végzett. A ValóVilág közel 2,2 millió videóindítással végzett az első helyen, amely mintegy 60 millió videónézéssel töltött percet jelent. Mindez azt is jelenti, hogy egy felhasználó átlagosan 531 percet töltött el ValóVilág tartalmak megtekintésével online.

A shortform videók toplistáját szintén a ValóVilág vezeti februárban több mint 3 millió videóindítással. Ezt követi az RTL Híradó 632 ezer, a Cápák között pedig 540 ezer videóindítással. A hónap legnézettebb shortform tartalma egy ValóVilág videó lett 113 ezer videóindítással.

Az RTL+ összesen 5,2 millió, az rtl.hu pedig 5,6 millió videóindítást hozott az elmúlt hónapban.

Forrás: Nielsen Közönségmérés, 18-49, live+aslive+vendég;live+kumulált tsv+vendég, lineáris shr% (a Nielsen „Other” csatornacsoportja nélkül kalkulált közönségarány), főműsoridő (1900-2259), teljes nap (0200-2559) 2023. február, 2022.év

Gemius Prism,4+ rtlmost, rtlmost+ , web+app, total videoview, total time(h), RTL.hu, RU,VV

A nézőszám és SHR% adatok az időeltolásos televíziónézés (TSV) adatait tartalmazzák, a hónap utolsó hét napján még nem végleges eredményekkel, 2023. 03. 01-jén lekért adatok alapján.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!