Az RTL lett – az előző hónaphoz hasonlóan –főműsoridőben a legnézettebb csatorna a 18-49-es korcsoport körében júliusban is: az RTL 12,3, a Tv2 11,7%-os lineáris SHR-t ért el. Csatornacsoport szinten most is szoros volt a verseny, de az RTL csatornái győzedelmeskedtek 29,6%-os eredménnyel a TV2 27,9%-os eredményével szemben.
A hónap legnézettebb, nem sport tematikájú műsorát júliusban újfent az RTL adta, ez pedig A mi kis falunk július 24-i epizódja volt 20,1%-os közönségaránnyal. Júliusban véget ért az az RTL-en visszatérő Activity, a vetélkedő a 18-49-es női célcsoport körében bizonyult a legnépszerűbbnek.
A kábelcsatornák közül a Film+ növekedett nagyot a hónapban, 4,5%-kal az idei év második legmagasabb lineáris SHR eredményét produkálta all-day-ben, míg főműsoridőben 4,6 %-ról 5,2%-re növekedett a csatorna nézettsége, ami az idei legmagasabb havi eredménye a filmcsatornának.
Az RTL+ legnézettebb tartalma július hónapban az Éjjel-nappal Budapest lett 358 000 nézővel, ezt követi a Barátok közt 199 000, majd a Celebrandi 154 000 videóindítással. Mindez azt is jelenti, hogy az RTL újonnan indult párkereső műsora a legnézettebb online tartalmak közé került rövid idő alatt. A shortform tartalmak közül az RTL Híradó volt a legnépszerűbb, 1 milliós videómegtekintéssel. Sorban őt követi a Fókusz és az Activity 461 000 és 425 000 megtekintéssel.
Forrás: Nielsen Közönségmérés, 18-49 és 4+, 18-49 nő célcsoportok, Lineáris shr% (a Nielsen „Other” csatornacsoportja nélkül kalkulált közönségarány), live+kumulált TSV + Vendég adatokkal, főműsoridő (1900-2259), teljes nap (0200-2559) 2023. július,
A nézőszám és SHR% adatok az időeltolásos televíziónézés (TSV) adatait tartalmazzák, a hónap utolsó hét napján még nem végleges eredményekkel, 2023. augusztus 2-án lekért adatok alapján.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!