Tímár Rita január 16-tól a SkyShowtime regionális marketing menedzsereként folytatja. A szakember az HBO-tól igazol a Magyarországon 2023 első negyedévében induló streamingfelület csapatához – tudta meg a Kreatív.
A feladatkör a magyarországi marketingfeladatok mellett még 12 olyan országot érint (Bosznia-Hercegovina, Bulgária, Horvátország, Koszovó, Montenegró, Szerbia, Szlovénia, Albánia, Csehország, Észak-Macedónia, Románia, Szlovákia), ahol a SkyShowtime már elindult, vagy hamarosan elindul.
Tímár Rita új pozíciójában közvetlen felettese Szűcs László, a SkyShowtime regionális marketing és partnerségi igazgatója lesz.
A szakember ezt megelőzően két évig volt az HBO brand managere, ahol többek között az HBO Max magyarországi indulásán, és A besúgó kampányán is dolgozott. Korábban az Intercom filmforgalmazónál volt marketing menedzser, emellett ügynökségi tapasztalata is van stratégaként, tanácsadóként.
Az HBO-nál, pontosabban a globális összeolvadás óta Warner Bros. Discoverynél később döntenek Tímár Rita utódjáról.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!