Apák napja: nagyon menő kampánnyal jött elő a Telenor

Apák napja: nagyon menő kampánnyal jött elő a Telenor
Apák napja alkalmából kampányt indított a Telenor, hiszen apáknak is jár a köszönet, nekik is éppen úgy jár a #kösziapu, mint az anyáknak az #anyucool.

Apák napja alkalmából kampányt indított a Telenor, amely május első vasárnapján az anyákról is megemlékezett egy kampánnyal és hozzá kapcsolódó pályázattal - írja a kreativ.hu.

„Amikor az Artificial Grouppal közösen az anyák napi tetkós aktivációt terveztük, már akkor tudtuk, hogy szeretnénk majd tenni azért, hogy az apák is megkapják az őket megillető köszönetet. Mert pont annyira alap, hogy apának is jár a #kösziapu, mint hogy #anyucool” – mondta Tumó Nóra, a Telenor kampányért felelős kommunikációs csapat vezetője.

Ahogy a kreativ.hu-un olvasható, az aktiváció célja, hogy apák napja előtt mindenkiben felidézze, hogy mennyi közös emléke van az apjával. „Őszintén, hányan tudnánk bringázni apa és a partvisnyele nélkül?" - teszik fel a költői kérdést a készítők.

„Köszönd meg a gyerekkori emlékeid egy élménnyel” – szól az Apák napi nagy kaland című kampány szlogenje. A legjobb ötleteket a Telenor megvalósítja és június 17-én, apák napján egy online videó formájában a nagyközönséggel is megosztja. Az ötleteket ide kell beküldeni hét végéig.

A kampányhoz beharangozó film készült a Kinopravda rendezésében, amelyben az alkotók korhű módon idézték meg a 80-as, 90-es évek tipikus „apu pillanatait”. „Elképesztő időutazás volt elkészíteni ezt a filmet, amit mind a téma, mind a képi világ miatt nagyon élveztünk. Fel-alá rohangáltunk a szettben, és mutogattuk a tárgyakat egymásnak: „úúú, és erre emlékszel?”- mondta Tumó Nóra. A filmet négy korabeli kamerával forgatták, mindössze egyetlen archív felvételt használtak.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: Telenor, apák