Amikor Serena Williams és LeBron James egy filmben szerepelnek

Amikor Serena Williams és LeBron James egy filmben szerepelnek
A Beats by Dre új reklámjában a legnagyobbak kaptak helyet.

Nincs talán egy olyan hirdető se, aki ne örülne úgy, mint majom a farkának, ha sikerülne a reklámjához megnyerni Serena Williamset főszereplőnek. Vagy éppen LeBron Jamest. Vagy Eden Hazard-t. Dr. Dre rapper-producernek mindet sikerült (na jó, valójában az Apple-nek, amely 2014 óta tulajdonolja a márkát), sőt, összesen 17 élsportoló jelenik meg a Zambezi ügynökség által készített egyperces szpotban, amivel a vezeték nélküli Powerbeats Pro fülhallgatójukat népszerűsítik - írja a kreativ.hu.



A filmet, amely fél nap alatt már 700 ezer megtekintésnél jár a Youtube-on, Hiro Murai rendezte, aki Grammy-díjat nyert Childish Gambino This Is America dalához forgatott klippel. De nem ő az egyetlen Grammy-díjas, aki részt vett a reklám elkészítésében: a filmet a hétszer díjazott Beck legújabb dala kíséri. Önmagában persze 17 híresség belepakolása egy filmbe nem recept a sikerre, de ez a reklám kifejezetten jól sikerült: jól illeszkedik a dal az energikus képi világhoz, a kameramozgatás pedig kifejezetten magával ragadó.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!