
A növekedés azonban kisebb lesz, mint az elmúlt évben, bár meg kell jegyezni, hogy a 2012. évi 4,6 százalékos emelkedéshez a nyári olimpia és a választások is nagyban hozzájárultak. 2014 –re közel hasonló növekedést feltételeznek a téli olimpia, a félidős választások, és a FIFA Labdarúgó-világbajnokság miatt.
![]() |
Az eMarketer becslései szerint a televízióban fogják továbbra is elkölteni a hirdetésre szánt összegek legnagyobb hányadát, azonban ez az évek során minimálisan, de csökkeni fog. Míg a százalékos arány addig ez 2012-ben 39,1 volt, addig idén 38,8 és várhatóan 2017-ben 38,1 százalék lesz. A televíziós hirdetési költések lassabban növekednek, mint általában a médiában hirdetésre elköltött összegek.
Sokkal dinamikusabb fejlődést mutat a digitális média. Míg 2012-ben 22,3 százalék jutott az összes költésből erre a szegmensre, addig ez várhatóan 31,1 százalék lesz 2017-re. Ezen a terülten a legmagasabb kiugrást a mobil hirdetésekre való költés mutatja, és várhatóan 2017-re el fogja érni a teljes összeg tekintetében a 15,8% arányt.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!