A nézők egyre jobban utálják a reklámokat és furcsa dolgot tesznek a tévé előtt

A nézők egyre jobban utálják a reklámokat és furcsa dolgot tesznek a tévé előtt
Egy kutatás adatai szerint változás van.

Ugyan itthon még nem készült ilyen átfogó kutatás, de az Egyesül Államokban érdekes dolgokat mutat az ItsWorthMore nevű használt elektronikai eszközök kereskedésével foglalkozó cég elemzése - írja a marketingmorzsak.hu. Ezek közül a legfontosabb, hogy a válaszadók nagy része legtöbbször inkább megvárja, hogy egy adott sorozat felkerüljön valamelyik streaming szolgáltatóhoz, mint hogy azt az élő adásban kelljen néznie reklámokkal tarkítva. A másik, hogy szintén sokan inkább várnak, amíg összegyűlik több rész, és aztán kezdenek bele. Ezt hívják egyébként magyarul darálásnak, ami akkor az igazi, ha mondjuk egy hétvége alatt megnéz az ember egy komplett sorozatot.

A konkrét számokra rátérve egyébként, a válaszadók 67.4 százaléka vár legtöbbször inkább a streamingre, ami igen jelentős szám, és pont ugyanennyi gyűjti a részeket, mielőtt belekezdene. Olyanok is vannak, akik elkezdik nézni a TV-ben, majd váltanak a streamingre. Érdekes módon legtöbbször azok adták erre az igen választ, akik Hulu-t néznek, aminek a kínálata itthon egyelőre az HBO-nál látható, de mivel megvette a Disney, így a Disney+ streaming indulásával valószínűleg ez rendesen átrendeződik. A válaszadók egyharmada mondta egyébként azt, hogy kizárólag streamingen néz sorozatokat. A teljes poszt itt érhető el.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!