A multisensory marketing növeli a ROI-t

A multisensory marketing növeli a ROI-t
A fogyasztó is ember és nem csak egy adat. Egyre több szegmensre csoportosíthatók és ez nem nehezíti, hanem könnyíti a dolgunkat a perszonalizált kommunikáció során. Az adatvezérelt marketing nem csak online térben valósítható meg, sőt itt is érvényes a többcsatornás jelenlét pozitív hatása az eredményeinkre. Ezt a témát járjuk körbe október 14-én délután az idei Future Promotion Forum konferencián, amely idén online platformon fut.

Az automatizált marketing remek találmány, mert egy ideje szinte lehetetlen követni, mennyi csatornán keresztül folyik a meggyőzés a fogyasztói élményút egyengetése során. A földrajzi határokat átlépve zajlik a kiskereskedelem, és egyre nehezebb a dolgunk a marketing költségvetés megtérülésének arányának növelésére, amit viszont elvárnak a vállalatvezetők és a részvényesek. A megfogható termékeket megfogható marketingeszközökkel lehet sikerre vinni, nem maradhatunk 100%-ban érintésmentesek. Utóbbi kifejezés felértékelődött a sajnálatos járvány helyzet miatt. És talán éppen ezért vágyunk is a háromdimenziós textúra szemlélésére és tapintására. Az emlékezeti hatás és az érzelmi kötődés fokozódik a nyomtatott anyagok esetében például, ezt brit tudósok is bizonyították.

Szolgáltatást is gyönyörűen csomagolva szeretünk kézhez kapni: lásd a színes bankkártyák sikerét vagy a házhoz rendelt áruk praktikus és csinos csomagolásait. Pláne megdobban a szívünk, ha van a dobozban egy nekünk címzett kedves levél, még ha újabb vásárlásra is buzdít. Szeretjük a munkánkat, meg akarjuk mutatni a szép és jó termékünket, azt is akarjuk, hogy a polcon arra figyeljenek fel először. A reklámok között is a miénkre emlékezzenek legjobban. A mi magazinunkat ne csak kétszer vegyék meg egy évben. Menjenek el a márkakereskedésbe és üljenek be az új autómodellekbe. Az online shopban elhagyott bevásárlókosarat ne feledjék el, győzzük meg őket a személyükre szabott, nevükkel ellátott, visszautasíthatatlan ajánlattal. Érzelmektől mentesen a márkánk iránti rajongásunkat nem vihetjük át a megcélzott egyének tudatába és szívébe. Mert a fogyasztó is ember és nem csak egy adat. Egyre több szegmensre csoportosíthatók és ez nem nehezíti, hanem könnyíti a dolgunkat a perszonalizált kommunikáció során. Az adatvezérelt marketing nem csak online térben valósítható meg, sőt itt is érvényes a többcsatornás jelenlét pozitív hatása az eredményeinkre.

Ezt a témát járjuk körbe október 14-én délután az idei Future Promotion Forum konferencián, amely idén online platformon fut. Európai szakemberek előadásait követheted majd 14.00 – 16.00 között. Utána lesz még kérdések-válaszok szekció is, ahol te is kérdezhetsz az előadóktól.

Miről lesz szó az előadások során?

  • A digitális marketing adatok átültetése érzelmi töltetű fogyasztói kommunikációba.

  • Hiper-perszonalizáció a fogyasztói hűség építésére, hogy növeld a vásárlási értéket.

  • Programmatic print az automatizált marketing kampányban.

Magával ragadó moderátorunk, ahogy tavaly, is Richard Askam lesz, akinek nevéhez fűződik a Coca-Cola 2014-es nagy sikerű európai kampánya, a ShareaCoke.

Richard Askam Moderátor

A nyitó előadást a Smartly.io marketing igazgatója tartja, aki saját tapasztalatait osztja meg sikereiről a mai technológia-fókuszú világunkban is emberi és érzelmes vásárlói élmény kialakításáról. Mark de Bruijn az egyik friss marketing bestseller, “A fogyasztók is emberek” című könyv holland szerzője, az európai B2B marketingvezetők top100-as listáján is jegyzett szakember.

Mark de Bruijn Nyitó beszéd

Jelentkezz, ha a szakterületed a marketing kommunikáció:

  • Márkatulajdonos (B2B/B2C) vagyok, a fogyasztók megnyerése a fő célom, mint marketing- kommunikáció- és digitális marketing vezető.

  • Kiskereskedő vagyok, webshopom van, CRM rendszert is működtetek online és offline.

  • Trade marketinggel, törzsvásárlói programok lebonyolításával is foglalkozom.

  • Ügynökség vezetőjeként vagy munkatársaként márka design, márka kommunikáció területen mindig újat igyekszem kitalálni.

  • Nyomdai szolgáltató vagyok és ügyfeleim számára keresem az új kreatív lehetőségeket.

  • DM szolgáltató vagyok, postai és online címlistákkal is dolgozom.

  • Szakmai sajtó képviselője vagyok, iparági trendeket elemzek és tárok fel.

További előadóinkról a regisztrációs oldalon tájékozódhatsz. A program részleteit a regisztrációt követő visszaigazoló levélben olvashatod és streaming linket is ezután küldünk. Az előadások angol nyelven folynak. Előadóink készséggel válaszolnak felmerülő kérdésekre. Magyarországi résztvevőink ki is próbálhatják a kivételes digitális nyomtatási alkalmazásokat, ehhez adunk gyártási kedvezményeket, melyek 2021. május 31-ig válthatók be. A kuponfüzetet az előadásokra regisztrált érdeklődők számára küldjük online és offline. Mert mi is lekövetjük a digitális engagementet megfogható és a személyedre szabott digitális printekkel, feltéve, ha megengeded. Márkád számára ki is próbálhatod ezeket itthon a számos jól felkészült nyomda egyikétől kedvezményesen, valamely promóciós aktivitásod során.

Írd be a naptáradba:


FUTURE PROMOTION FORUM 2020. október 14. délután

Regisztráció a központi oldalon: http://bit.ly/futurepromotionforum

 

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: Marketing, média