
Az automatizált marketing remek találmány, mert egy ideje szinte lehetetlen követni, mennyi csatornán keresztül folyik a meggyőzés a fogyasztói élményút egyengetése során. A földrajzi határokat átlépve zajlik a kiskereskedelem, és egyre nehezebb a dolgunk a marketing költségvetés megtérülésének arányának növelésére, amit viszont elvárnak a vállalatvezetők és a részvényesek. A megfogható termékeket megfogható marketingeszközökkel lehet sikerre vinni, nem maradhatunk 100%-ban érintésmentesek. Utóbbi kifejezés felértékelődött a sajnálatos járvány helyzet miatt. És talán éppen ezért vágyunk is a háromdimenziós textúra szemlélésére és tapintására. Az emlékezeti hatás és az érzelmi kötődés fokozódik a nyomtatott anyagok esetében például, ezt brit tudósok is bizonyították.
Szolgáltatást is gyönyörűen csomagolva szeretünk kézhez kapni: lásd a színes bankkártyák sikerét vagy a házhoz rendelt áruk praktikus és csinos csomagolásait. Pláne megdobban a szívünk, ha van a dobozban egy nekünk címzett kedves levél, még ha újabb vásárlásra is buzdít. Szeretjük a munkánkat, meg akarjuk mutatni a szép és jó termékünket, azt is akarjuk, hogy a polcon arra figyeljenek fel először. A reklámok között is a miénkre emlékezzenek legjobban. A mi magazinunkat ne csak kétszer vegyék meg egy évben. Menjenek el a márkakereskedésbe és üljenek be az új autómodellekbe. Az online shopban elhagyott bevásárlókosarat ne feledjék el, győzzük meg őket a személyükre szabott, nevükkel ellátott, visszautasíthatatlan ajánlattal. Érzelmektől mentesen a márkánk iránti rajongásunkat nem vihetjük át a megcélzott egyének tudatába és szívébe. Mert a fogyasztó is ember és nem csak egy adat. Egyre több szegmensre csoportosíthatók és ez nem nehezíti, hanem könnyíti a dolgunkat a perszonalizált kommunikáció során. Az adatvezérelt marketing nem csak online térben valósítható meg, sőt itt is érvényes a többcsatornás jelenlét pozitív hatása az eredményeinkre.
Ezt a témát járjuk körbe október 14-én délután az idei Future Promotion Forum konferencián, amely idén online platformon fut. Európai szakemberek előadásait követheted majd 14.00 – 16.00 között. Utána lesz még kérdések-válaszok szekció is, ahol te is kérdezhetsz az előadóktól.
Miről lesz szó az előadások során?
- A digitális marketing adatok átültetése érzelmi töltetű fogyasztói kommunikációba.
- Hiper-perszonalizáció a fogyasztói hűség építésére, hogy növeld a vásárlási értéket.
- Programmatic print az automatizált marketing kampányban.
Magával ragadó moderátorunk, ahogy tavaly, is Richard Askam lesz, akinek nevéhez fűződik a Coca-Cola 2014-es nagy sikerű európai kampánya, a ShareaCoke.
![]() |
Richard Askam Moderátor |
A nyitó előadást a Smartly.io marketing igazgatója tartja, aki saját tapasztalatait osztja meg sikereiről a mai technológia-fókuszú világunkban is emberi és érzelmes vásárlói élmény kialakításáról. Mark de Bruijn az egyik friss marketing bestseller, “A fogyasztók is emberek” című könyv holland szerzője, az európai B2B marketingvezetők top100-as listáján is jegyzett szakember.
![]() |
Mark de Bruijn Nyitó beszéd |
Jelentkezz, ha a szakterületed a marketing kommunikáció:
- Márkatulajdonos (B2B/B2C) vagyok, a fogyasztók megnyerése a fő célom, mint marketing- kommunikáció- és digitális marketing vezető.
- Kiskereskedő vagyok, webshopom van, CRM rendszert is működtetek online és offline.
- Trade marketinggel, törzsvásárlói programok lebonyolításával is foglalkozom.
- Ügynökség vezetőjeként vagy munkatársaként márka design, márka kommunikáció területen mindig újat igyekszem kitalálni.
- Nyomdai szolgáltató vagyok és ügyfeleim számára keresem az új kreatív lehetőségeket.
- DM szolgáltató vagyok, postai és online címlistákkal is dolgozom.
- Szakmai sajtó képviselője vagyok, iparági trendeket elemzek és tárok fel.
Írd be a naptáradba:
FUTURE PROMOTION FORUM 2020. október 14. délután
Regisztráció a központi oldalon: http://bit.ly/futurepromotionforum
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!