
A T-DOC lehetőséget biztosít azon egészségügyi problémák megoldására, amelyek nem igényelnek személyes vizitet, ezzel is csökkentve a járványhelyzetben jellemző magyar egészségügyre nehezedő nyomást. A páciens a T-DOC segítségével gyorsan és egyszerűen léphet kapcsolatba szakorvosokkal egy olyan platformon, mely számára a legoptimálisabb és legkényelmesebb - írják.
„A legtöbb betegség súlyossága, kimenetele és szövődményei attól is függnek, hogy a páciens milyen gyorsan és milyen ellátásban részesül. Éppen ezért fontosnak tartjuk, hogy az egészségügyi problémával, nehézségekkel küzdő páciensek a lehető leggyorsabban eljussanak ahhoz a szakemberhez, aki tényleges és komplex megoldást képes nyújtani számukra. Célunk továbbá az is, hogy a beteg a lehető legrövidebb úton jusson el a gyógyulásig, ezzel elkerülve a felesleges várakozást, valamint az időigényes egészségügyi rendszerben történő ide-oda küldözgetést” – mondja Dr. Rezessy Bálint, a T-DOC Service Kft. ügyvezetője és orvosszakmai igazgatója.
Tobákos Ferenc, az operatív ügyekért felelős ügyvezető a következőképp vélekedik az előfizetésekről és a T-DOC-ról: „Tulajdonképpen úgy segítjük ügyfeleinket, hogy digitálisan megfogjuk a kezüket, és egészségügyi problémájuk felmerülésétől kezdve végig vezetjük Őket a megoldásig. Előfizetéseink erre kiváló és minőségi megoldást biztosítanak. A legtöbb család megtalálja közöttük azt a megfizethető konstrukciót, mely védőhálót jelenthet számukra a mindennapokban.”
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!