„A minőségi tartalom melletti hirdetést nem tudja más helyettesíteni…” - Sopov István L20 podcast

„A minőségi tartalom melletti hirdetést nem tudja más helyettesíteni…” - Sopov István L20 podcast
Hatalmas bevételek vagy áramszünet? - a digitális piac közeljövője címmel folytatódik a Lounge Group podcast sorozata.

Az elmúlt 10-20 év digitális térhódítása életünk minden szegmensére kihatással van, nem beszélve az elmúlt Covid-időszakról. Nyilvánvalóan, ezeknek a digitális fejlesztéseknek célja az, hogy könnyebbé és egyszerűbbé tegyék a hétköznapi életünket.

"Amíg a felhasználó az adataival fizet egy digitális szolgáltatásért, addig lesz esélyünk azokat gyűjteni." mondta el Tóth Adrienne, a Lounge Group digital and perfomance divízióvezetője az L20 podcast 23. adásában utalva arra, hogy a digitális térben a legnagyobb kincs továbbra is az adat.

Tóth Adrienne

Adrienne mellett Sopov István, az IAB Hungary elnöke mesél arról, hogy milyen kihívásokkal kellett szembenéznie a szolgáltatóiparnak és milyen trendekre lehet számítani digitális területen a következő időszakban.

Sopov István

A 2020 őszén indult podcast sorozatot a Lounge Groupnak az USA-ban és Magyarországon párhuzamosan végzett reprezentatív kutatása hívta életre. Azóta már számos epizód megtalálható és hallgatható különböző témákban a Lounge Group digitális felületein.

▶️Soundcloud: https://bit.ly/3uCfOyN

▶️Spotify: https://spoti.fi/3oDxxSV

▶️YouTube: https://youtu.be/KJV3lfTw5Qw

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!