A magyar főszerkesztő, aki topmodellként még együtt dolgozott Karl Lagerfelddel

A magyar főszerkesztő, aki topmodellként még együtt dolgozott Karl Lagerfelddel
Ribánszky Ágota, az InStyle crossplatform főszerkesztője a 2000-es években többször is dolgozott a híres, 85 éves korában elhunyt tervezővel.

„Két dologért rajongok kamasz korom óta: a divatért és az újságírásért. Ezért különösen szerencsésnek érzem magam, hiszen a divat sztároktól hemzsegő, csillogó világát egészen közelről ismerhettem meg New York, London, Milánó és Párizs kifutóit róva, nemzetközi topmodellként; így találkoztam Karl Lagerfelddel is. Szerencsés vagyok, amiért a Chanel kifutóján is végigsétálhattam. A fittingeket mindig nagyon komolyan vették és csak úgy mehettek ki a modellek a kifutóra, ha ugyanolyan tökéletesen álltak a ruhák rajtuk, mint a ruhapróbán. A 2002-es őszi–téli Chanel haute couture bemutatón (ahová nagyon nehéz volt modellként bekerülni) éppen arra vártam, hogy kilépjek a közönség elé, amikor odalépett hozzám a tervező és lehúzta a rajtam lévő kis kabátka cipzárját. A bemutató hevében nem is figyeltem oda igazán, hogy ki matatott rajtam. Tudtam, hogy a fittingek során felállított szabályt nagyon komolyan veszik, ezért csípőből rászóltam. Nem szabad lehúzni, a ruhapróbán össze volt húzva! Erre Lagerfeld rám nézett, kacsintott egyet és azt mondta: Na, most akkor én vagyok a tervező, vagy te?” – emlékszik vissza Ágota.

Ágota az újságírást és magazinkészítést az ELTE média szakán, majd a Marquard Médiában tanulta. Azzal, hogy az InStyle crossplatform főszerkesztője lett, hatalmas álma vált valóra: „Olyan ez, mint egy régóta áhított, különleges dizájnerruha: stílusos, páratlan, tökéletesen testreszabott, amit öröm, de egyben izgalmas kihívás is viselni.

Az InStyle – azzal, hogy kézen fogja és elvezeti saját egyéni stílusához – segít az olvasónak, hogy megtalálja a saját hangját, hogy erős, önálló és önbizalommal teli nőként élhesse a mindennapjait. A crossplatform tartalomgyártás ráadásul az olvasói elvárások kiszolgálásának új dimenzióit nyitja meg: mind formátumban, mind pedig tartalomban maximálisan igazodni tudunk az adott emberi helyzet igényeihez. A különböző típusú tartalmak a legkönnyebben befogadható, feldolgozható és hasznosítható formában jutnak el az olvasóhoz. A jövő kétségtelenül a nőké, és az InStyle ott lesz mellettük” – nyilatkozta az új főszerkesztő.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!