A legújabb online trend az élőben találkozás

A legújabb online trend az élőben találkozás
A világjárvány, de csak szimplán a generációs sajátosságok is hozzájárultak ahhoz az új trendhez.

Sokan mondták már a közösségi oldalakról, hogy elidegeníti egymástól a felhasználókat és árt a valódi kapcsolatoknak. Ehhez képest most úgy tűnik visszaértünk ahhoz, ahonnan az egész indult, és kiderült, hogy az emberek kifejezetten igénylik, hogy ne csak online, de a valódi életben is együtt lógjanak. Akár olyanok is, akiket valószínűleg sosem sodort volna össze a sors - írja a Marketingmorzsák.

A 23 éves Marissa Meizz egy barátjával ebédelt, mikor a telefonján egymást érték az értesítések. Mivel csak nem álltak le, megnézte mi olyan sürgős. Egy TikTok-videó volt, amelyben egy férfi mesélte, hogy meghallotta, hogy emberek arról beszélgetnek, hogy olyan időpontban szerveznek bulit, hogy egy bizonyos Marissa biztosan ne tudjon elmenni. A férfi úgy gondolta, hogy tudnia kell arról, mennyire számíthat a barátaira. Marissa az időpontok, és a helyszín alapján magára ismert, majd a TikTokon fedte fel, hogy róla van szó. Rengetegen írtak neki, akik felajánlották, hogy ők szívesen barátkoznának vele, ismeretlenek hívták meg bulikba, a nő pedig úgy gondolta, hogy ebből a helyzetből kihozhat valami jót is. Összehívott egy találkozót, a Central Parkba kétszázan mentek el és barátkoztak egymással. A siker hatására megalapította a No More Lonely Friends közösséget, olyan embereknek, akik szeretnének a való életben barátkozni, és az Egyesült Államok több nagyvárosában is tartottak már közös programokat, ahol Meizz egyfajta háziasszonyként felügyeli, hogy senki se érezze egyedül magát.

A visszajelzések alapján a dolog működik, vannak, akik máris elkezdtek közös programokat szervezni, és vannak, akiknek annyira tetszik az ötlet, hogy több találkozóra is eljárnak, hogy segítsék Meizzt abban, hogy összekösse az embereket, közös érdeklődé alapján bemutassa őket egymásnak, vagy hogy gördülékenyebben menjen az ismerkedés. Bár nem céges szervezés, a márkák is felfigyeltek az eseményekre. A cél pedig az, hogy egy nemzetközi mozgalmat indítsanak.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!