A TikTok nézettsége utolérte a Youtube-ét

A TikTok nézettsége utolérte a Youtube-ét
Mindkét platform videóit naponta több mint 80 percig nézik az amerikai fiatalok.

TikTokot nemrég már több mint kétmilliárd alkalommal töltötték le az emberek, és a Qustodio kutatása szerint a 4 és 14 év közötti amerikai gyerekek naponta átlagosan 82 percet nézik a TikTokon lévő videókat – írja cikkében a PC World. Ez egészségügyi szakemberek szerint ez önmagában is túl sok, de a helyzet még ijesztőbb, ha hozzávesszük, hogy napi 86 percen át Youtube-tartalmakat is néznek ugyanezek a gyerekek. A koronavírusjárvány idején ez napi 95 és 97 percre emelkedett.

A nevelési kérdésektől és a helyes, egészséges használattól eltekintve, a számokra koncentrálva elmondható, hogy a YouTube mobilos appját a gyerekek 69, 74 és 88 százaléka használta ebben a korosztályban Amerikában, Nagy-Britanniában és Spanyolországban. A YouTube Kids népszerűsége továbbra sem valami nagy, azt csak 7 és 10 százalékban használták, a spanyoloknál pedig gyakorlatilag egyáltalán nem.

A teljes cikk a PC World oldalán olvasható.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!