A digitális tartalomfogyasztása ma már nem lineáris módon, hanem egyszerre több képernyőn keresztül is történik, sőt ez sokkal kényelmesebb is így a felhasználók számára. Ez a felhasználási mód pedig változtatni fog a tartalomszolgáltatók, technológia cégek, az applikáció fejlesztők, és marketingesek eddigi személetmódján, munkamódszerein. Ez derül ki az eMarketer egyik legújabb felméréséből.
Annak ellenére, hogy a több képernyős média fogyasztásnak számos lehetősége van, mégis a legygyakoribb a TV nézés közbeni digitális eszközhasználat. Egyes esetekben ez kapcsolatban van a nézett tartalommmal, akár reklámról vagy más műsorról van szó, más esetekben teljesen független tőle. Egy a Facebbok által végzett felmérés szerint az egyesült államokbeli felhasználók 78 százaléka TV műsor nézése közben használják a multiscreen lehetőséget, 72 százalékuk pedig reklámok közben teszi ugyanezt. Az érdekes azonban az, hogy az esetek sokkal kisebb százalékában keresnek az éppen nézett tartalommal kapcsolatos információkat, inkább megosztják figyelmüket a két eszköz között és valami teljesen mást néznek, olvasnak, használnak közben. Leggyakrabban emaileket néznek, vagy a közösségi média felületeket használják.
Ez a fajta hozzáállás, hogy TV-nézés közben is megosztják a figyelmüket a felhasználók ahhoz vezet, hogy a TV elveszíti központi szerepét és lassan csak egy lesz a sok képernyő közül.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!