A Sztárbox bekerült az év legnézettebb műsorai közé

A Sztárbox bekerült az év legnézettebb műsorai közé
A műsor minden vasárnap megnyerte a saját idősávját.

A Sztárbox minden adása egyértelmű fölénnyel nyerte meg saját idősávját a 18-49 éves korosztály körében. Jelenleg hat adása szerepel a TOP10 legnézettebb műsor listáján. A műsor átlagos lineáris közönségaránya a 18-49 évesek között 30,3% volt, a teljes népesség körében 757 ezer nézővel. Ezekkel az eredményekkel a Sztárbox lett az RTL legsikeresebb idei műsora.

A Sztárbox hét héten át tartó versenysorozata vasárnap este ért véget. A műsort leginkább a fiatal, magas iskolai végzettségű és vásárlóerejű célcsoport követte. A 18-29 évesek körében 39,6%-os, a 30-39 évesek körében pedig 33,8%-os átlagos lineáris közönségarányt ért el.

A program a 18-49 éves streaming előfizető célcsoportban is népszerű volt, itt 38,9%-os lineáris közönségarányt ért el. A 18-49 éves, magas iskolai végzettségűek körében 38,2%-os, míg 18-49 éves AB vásárlóerejű célcsoportban 38,4%-os nézettségi eredményt szerzett a Sztárbox.

Az év legnézettebb 10 adása közül 6 helyet a Sztárbox egy-egy epizódja foglal el jelenleg, a 18-49 évesek körében.* A Sztárbox legnézettebb epizódja a november 26-i, első elődöntő volt, ezt aznap este 832 ezren nézték a teljes népesség körében.

A Sztárboxot online is rengetegen követték, hétfőig több mint 286 ezer videóindítást generált az RTL+-on.** A 30-39-es korosztály mutatta a legmagasabb affinitást a műsorra digitális területen, mind nők, mind férfiak körében.

Az RTL.hu-n is kiemelkedően magas aktivitást generált a Sztárbox. A platformon több mint másfélmillió videóindítás volt a műsorhoz köthető.

Az Árulók mellett a Sztárbox is kiváló példája annak, hogy lineáris televíziós műsorok is lehetnek sikeresek az alapvetően streaming felé forduló célcsoport körében.

 

Forrás: Nielsen Közönségmérés, 18-49, 18-29, 30-39, 4+, illetve 18-49 streaming előfizetéssel rendelkezők, 18-49 magas iskolai végzettségűek és 18-49 AB vásárlóerő célcsoportok, Lineáris shr% (a Nielsen „Other” csatornacsoportja nélkül kalkulált közönségarány), live+kumulált TSV + Vendég adatokkal, 2023.10.29-2023.12.11,

A nézőszám és SHR% adatok az időeltolásos televíziónézés (TSV) adatait tartalmazzák, az utolsó epizódot tekintve még nem végleges eredményekkel, 2023. december 12-én lekért adatok alapján. Gemius Prism,4+ rtl+, web+app, total videoview, RTL.hu, videoview

*Csak legalább 10 perc hosszúságú műsorok figyelembevételével, 2023. december 12-én lekérdezett adatokkal.

**2023. december 10-ig terjedő adatokkal.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: sztárbox, RTL