A Nyerő Páros jött, látott és nagyon győzött

A Nyerő Páros jött, látott és nagyon győzött
A közönségkedvenc reality kimagasló, 23,0%-os átlagos közönségaránnyal (18-49) és 732 ezres átlagos (4+) nézőszámmal zárta az ötödik évadát. Az RTL Klub hétből hétszer nyert az elmúlt héten és már 236 nyert estét tudhat magáénak a 2021-es évben.

Az RTL Klub 19,6%-os főműsoridős közönségaránnyal, az év eddigi második legmagasabb heti átlag share-jével vitte a hetet a legfontosabb kereskedelmi célcsoportban (TV2: 10,6% SHR). Csoportszinten is az RTL Magyarország nyert: a nyolc csatorna 29,3% SHR-t, míg a fő versenytárs 14 adóból álló portfóliója mindössze 23,5 %-os közönségarányt ért el főműsoridőben, 18-49-ben.

A hét legnézettebb műsorszáma ezúttal is az X-Faktor szombat esti adása lett (28,9 SHR%), és a műsor vasárnap este (24,2 SHR%) sem talált kihívóra a fő célcsoportban. Az X-Faktorhoz kapcsolódó shortform tartalmak az rtl.hu felületen már 4,6 millió videóindítás felett járnak, míg a teljes adásokon több, mint 1 millió 430 ezer videóindítást regisztráltak az RTL Moston.

A Nyerő Páros a tévé elé ültette a 18-29 éveseket

Péntek este véget ért a Nyerő Páros. A sztárpárshow kimagasló, 23,0%-os átlagos közönségaránnyal (18-49) és 732 ezres átlagos (4+) nézőszámmal zárta az ötödik évadát. A műsor népszerűségét jól példázza, hogy a 19 epizód mindegyike jelentős különbséggel nyerte saját sávját a fő célcsoportban. A Nyerő Páros ötödik évada a korábbi évadok nézettségét is felülmúlta, de a fiatal felnőttek (18-29) körében volt legnépszerűbb, 28,6%-os eredménnyel. A műsor egyébként éppen ezen a célcsoporton mérte a legmagasabb növekedést is: az előző évadhoz képest 35%-kal több fiatal felnőtt követte figyelemmel a sztárpárok vetélkedését hétről hétre. Összességében elmondható, hogy a 2021-es évben napi szinten jelentkező programok közül a Nyerő Páros volt eddig a legnézettebb műsorszám a fő célcsoportban, a hétköznap estében! A műsor online is nyerőnek bizonyult: a kapcsolódó shortform tartalmak, illetve a teljes adások is 2 millió 900 ezeres videóindítást generáltak mostanáig az RTL platformjain.

Sikeres évadot zárt a Keresztanyu és az Életünk története is

Szintén péntek este befejeződött a Keresztanyu 2 évada. A 68 epizód átlagosan 16,1%-os közönségarányt ért el főműsoridőben a 18-49 évesek körében és 59 este bizonyult győztesnek saját sávjában. A második évad naponta átlag 700 ezer embert ültetett a képernyő elé, ezzel egyértelműen jelenleg ez a legnézettebb napi sorozat. Az RTL Moston a mai napig közel 2 millió 450 ezer videóindítást regisztrált a sorozat 2. évada. Szombat este elbúcsúzott a nézőktől az Életünk története is. A műsor hat adása átlagosan 13,0%-kal és 314 ezer fővel (4+) zárta a harmadik évadát.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!