
Borsodi Szituk címmel indított új kampányt a Borsodi, illetve ügynöksége, a Mito. Ennek jegyében a mindennapi szituációkat köti a sörmárkához, szándéka szerint komikus hangvétellel és élethelyzetekkel.
"De hogy mit is jelentenek a Borsodi Szituk? Röviden a mindennapi örömöket" - írják bejelentőjükben, illetve gondolják tovább az "élet habos oldala" eredeti szlogent "viccesen, vagányan, kicsit csibészesen provokatívan, és jobban nyitva a fiatalabb célcsoportok felé is".
A kampány offline és online is fut. Az alább látható két videó, illetve itt hallható egy rádiószpot is, továbbá volt egy YouTube-akciójuk is, amelyben feltöltöttek egy számot, és aki megmondta, hogy mi az, kapott egy tálca Borsodit (az is lent látható). Ez elég hamar sikerülhetett, mert 128-an látták a videót, és az ügynökség szerint volt már nyertes. A teljes cikk a kreativ.hu-n.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!