A GrandVision az elmúlt évben döntött a márkastratégia megújításáról, melynek célja az Ofotért és a Vision Express márkák határozottabb megkülönböztetése volt. A MediaCom által hozott megoldás erősen épített a kommunikációs ügynökség márkakutatásokban és archetípusokon alapuló márkázási stratégiában szerzett korábbi tapasztalataira, a széles kutatási portfólióra és a memetikai látásmódra.
„Fontos volt továbbá, hogy nem két különböző márkastratégiát dolgoztunk ki, hanem egy átfogó GrandVision stratégiát, illetve, hogy a krédónk szerint márkázást csak úgy érdemes csinálni, ha a cég belső értékeiben gyökerezve az ott dolgozóknak is identitást ad a külső kommunikáció” – mondta el Kun Miklós, a MediaCom stratégiai igazgatója.
A MediaCom feladatai nem értek véget a stratégiaalkotással, az ügynökség a kreatív tenderhez briefing ajánlást is készített. A kreatív tenderben azonban a MediaCom már kizárólag tanácsadóként vett részt, a döntést a GrandVision vezetősége hozta meg. A kreatív tender győztese az ACG Reklámügynökség lett, a kampányfilmek kidolgozása már a nyertes feladata volt.
„Egy mérhetetlenül komplex, 9 hónapon át tartó márkastratégia alkotási folyamaton mentünk együtt végig, amiben több mint 3000 vásárlói visszajelzésre építve dolgozhattunk a két márka jövőbeni kommunikációs platformján. A lehető legmélyebbre akartunk menni. A MediaCom által javasolt módszertan révén pedig térképet kaptunk az emberek gondolataihoz” – fejtette ki Kelemen Anita, a GrandVision marketing- és digitális igazgatója.
A Mediacom a kutatási fázisban az GrandVision belső CRM csapatával, vezetőségével, valamint Zacomer Éva kvalitatív kutatóval működött együtt, a külső kutatásokban az NRC, illetve a Darwins Marketing Evolution volt a médiaügynökség partnere.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!