A Lifetv.hu is az Atmediával szerződött

A Lifetv.hu is az Atmediával szerződött
Az egészséges életmód és minőségi szórakoztatás tematikájú Life TV az idén elindította online videós portálját, a lifetv.hu-t, amelyen 2020. január elsejétől az Atmedia kezdi el a reklámértékesítést. Ezzel tovább bővül a kereskedőház jogtiszta videotartalom kínálata, ugyanis a weboldal elsősorban saját tartalmat, videós műsorokat kínál a felhasználóknak.

A Life TV 10 éve indult (akkor LifeNetwork néven), műsorkínálatában a nézők ma az egészséges életmód, ismeretterjesztő sorozatok mellett szórakoztató műsorokat is találnak. A csatorna az idén elindította web felületét, a lifetv.hu-t, amelyen saját gyártású videó tartalmai mellett vásárolt műsorok is megtalálhatóak. Az igényes szórakoztató tartalmakat kínáló videós portálon a reklámértékesítést 2020. január elsejével az Atmedia indítja el.

A lifetv.hu csatlakozásával a multimédiás kereskedőház jogtiszta video inventory kínálata ismét bővül. A videó felület életmód tematikái és szórakoztató műsorai a pozitív életérzés közvetítésére vállalkoznak, és ezzel kívánnak egyedi minőségi szórakoztatást nyújtani az oldal látogatóinak. A közel húsz saját gyártású műsor olyan ismert és elismert sztárokkal készül, akik vidám és hiteles módon közvetítik ezt a gondolatot. Családdal, gyermekneveléssel, testi-lelki problémákkal foglalkoznak, és segítenek egészségesen élni, étkezni, sportolni.

Ruff Zoltán a Media Vivantis Zrt .vezérigazgatója elmondta, hogy: „A mi célunk az, hogy minden korosztályt, a fiataloktól a nagymamákig elérjünk a Life Tv műsoraival. A világ egyértelműen a felé halad, hogy a legegyszerűbben és időkorlátoktól függetlenül tudjanak a nézők „televíziózni.” Ezért aztán az online megjelenés legalább annyira fontos, mint a klasszikus televíziózás. Azt gondolom, hogy a kettő nem gyengíti, hanem erősíti egymást és együtt sokkal több nézőt tud elérni. Éppen ezért a honlapunkra, a lifetv.hu-ra minden műsorunk fölkerül, legyen az saját gyártású tartalom, vásárolt, vagy extra műsor. Természetesen ezek egytől-egyig jogtiszta tartalmak.”

A lifetv.hu műsorai ismert és közkedvelt műsorvezetőkkel készülnek, például Szulák Andrea vezeti a Nyugi! Köztünk marad… című műsort, mely szellemi talkshow és gameshow keveréke. A Női titkok című műsorban Várkonyi Andrea beszélget ismert emberekkel az életről, szexualitásról, párkapcsolatról. Az OLD(S)COOL című műsorban három tapasztalt művésznő ad életvezetési tanácsokat fiataloknak: Esztergályos Cecília, Bay Éva és Karda Bea.

Erdélyi Eszter, az Atmedia online üzletfejlesztési és értékesítési csoportvezetője elmondta, hogy: ”Különösen nagy öröm számunkra, hogy egy újabb televíziós csatornapartnerünk ismerte fel a digitális kor kihívásait, és saját online platformján indított tartalomgyártást, ami egyértelműen segíti a csatornát abban is, hogy a fiatalabb célcsoportokat elérje, ami egyre kevésbé sikeres a hagyományos technológiákkal.”

A multimédiás kereskedőház portfóliójának havi átlagos videó indítása 4-5 millió, de szeptemberben ez a szám 11 millióra emelkedett, amivel abszolút versenyelőnyre tettek szert a jogtiszta videós tartalmak tekintetében. Az Atmedia portfóliójába most érkező lifetv.hu portállal jelentősen bővül majd a nőies, könnyed kikapcsolódást kínáló tartalmak palettája.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: média, televízió