A Konyhafőnök jött, főzött és győzött!

A Konyhafőnök jött, főzött és győzött!
A gasztroreality új évadának nyitó adása a hét legnézettebb műsora lett a fő célcsoportban. Az RTL Klub 14,8%-os átlagos közönségarányával vitte a hetet a 18-49 évesek körében.

Az elmúlt héten az RTL Klub hétből hat estét nyert meg és 3,5 százalékpontot verve fő versenytársára, az idei év eddigi legnagyobb főműsoridős különbségével vitte a hetet (RTL Klub: 14,8%; TV2: 11,3% lineráris SHR).

Május 2-án elindult a Konyhafőnök 9. civil évada. A gasztroreality az első héten lefőzte a mezőnyt és heti átlagban 18,3%-os lineáris közönségarányt ért el. A Konyhafőnök kiemelkedően teljesített a 18-39 éves nők körében, itt 22,2%-os lineáris SHR-rel futott. A nyitó adás az elmúlt hét legnézettebb műsorszáma lett a 18-49 évesek körében (20,3%-os lineáris SHR), míg a teljes lakosságban 606 ezer néző követte figyelemmel az első rész izgalmait.

A hétköznap esték mellett a szombat is két remek eredményt hozott: A Séf meg a többiek 14,2%-os, míg A mi kis falunk 19,3 %-os lineáris közönségaránnyal futott a fő célcsoportban.

Az rtl.hu az elmúlt héten 1 millió feletti videóindítást generált és a napi látogatószám is meghaladta a 163 ezret. A platform három legnépszerűbb tartalma A Konyhafőnök, a Reggeli és az RTL Híradó volt. Az rtlmost.hu is szépen teljesített 764 ezer videóindítással: itt A Konyhafőnök, A mi kis falunk, valamint az Éjjel-nappal Budapest volt a látogatók múlt heti három kedvenc tartalma.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!