A sok rossz előjel, például a műsorvezető, Kevin Hart visszalépése, vagy az elmúlt években csökkenő nézettség ellenére úgy tűnik, az Oscar-gálát közvetítő ABC csatorna ugyanúgy 2 héttel a gála előtt értékesítette a műsor teljes reklámidejét, mint az elmúlt években. Idén egy félperces szpot az Oscar-közvetítés közben kb. 2,2 millió dollárba került a hirdetőknek - írja a kreativ.hu.
A gálához hasonlóan, a reklámszünetek sem hoztak nagy izgalmat idén, az első reakciók alapján némileg a Nike-nak és a Google-nak sikerült kicsit kiemelkednie a mezőnyből, Ridley Scott Hennessynek rendezett látványos mini sci-fijét pedig már korábban nyilvánosságra hozták.
Nike: álmodj őrültebbet!
A Nike folytatta a Colin Kaepernicckel megkezdett kampányt, amelynek középpontjában a márka 30 éves Just Do It szlogenjének újraértelmezése áll. Az Oscar alatt debütáló új, másfélperces reklámot Serena Williams narrálja, és női sportolók által elért, korábban őrültségnek tűnő teljesítményekről szól. A hirdetés végén érkezik a Nike-kampányának kulcsmondata Serena Willamstől: álmodj őrültebbet! (Dream Crazier).
Google Assistant a Psychóban?
A Google hagyományosabb módon közelített az Oscar-gálához, hiszen a reklám azzal a gondolattal játszik el, hogy mi történne akkor, ha a Google Assistant szolgáltalását kultikus filmek, például a 2001:Űrodüsszeia, a Psycho, vagy a Sikoly hősei is használhatták volna.
A Google már nem először merít ihletet a filmvilágból, hiszen a karácsonyi szezonban Macaulay Culkinnal játszatták el újra el a Reszkessetek, betörők! Kulcsjeleneteit.
Az Oscar-díjátadón nagy meglepetés nem történt, a Zöld könyv nyerte el a legjobb filmnek járó díjat, Alfonso Cuarón lett a legjobb rendező és operatőr is a Romával, a színészek között pedig Rami Malek (Bohém rapszódia) és Olivia Colman (A kedvenc) nyerte a legfontosabb díjat. A nyertesek teljes listája itt olvasható.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!